וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.7: פאטוס בצ'יראי חתם בוויסלה קרקוב, סוזה עם פניית פרסה

אקס מכבי נתניה הצטרף לקבוצה הפולנית. מאמן בורדו שכבר הודיע לשחקניו על עזיבה, החליט להישאר. לוברן בדרך לזניט

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

העברות

* ויסלה קרקוב הודיעה רשמית על צירופו של פאטוס בצ'יראי, שחתם על חוזה לשנתיים כשחקן חופשי. החלוץ בן ה-32, קפטן נבחרת מונטנגרו, סיים את חוזהו במכבי נתניה ושוחרר עוד לפני סיום הליגה. הוא עשוי לתפוס את מקומו של אלון תורג'מן, שסיים את תקופת ההשאלה מאוסטריה וינה.

* אטלנטה יונייטד הודיעה על עזיבתו של המאמן פרנק דה בור, לאחר שהקבוצה הפסידה שלוש פעמים ולא כבשה בטורניר החזרה של ה-MLS באורלנדו. המאמן ההולנדי בן ה-50 לפחות יכול להתנחם בכך שהקדנציה הכושלת בארה"ב (שנה וחצי, 55 משחקים) הייתה ארוכה יותר מאשר שתי הקודמות (5 משחקים בקריסטל פאלאס ו-14 באינטר).

* ווסטהאם מימשה את האופציה על הקשר הצ'כי תומאש סוצ'ק שהרשים בחצי העונה שלו כמושאל, ושילמה לסלביה פראג עוד 15 מיליון ליש"ט כדי להשלים את הרכישה (אחרי 4 מיליון כמדי השאלה בינואר). סוצ'ק בן ה-25 חתם על חוזה לארבע שנים.

* המגן הצרפתי דימיטרי פולקייה חתם לשלוש שנים בגרנאדה, ששילמה כ-2 מיליון יורו כדי לממש את אופציית הרכישה מווטפורד.

* ריינג'רס הסקוטית החתימה לשנתיים את הבלם הניגרי לאון באלוגון בן ה-32, שסיים חוזה בברייטון אחרי ששיחק כמושאל בוויגאן.

* ליל האריכה חוזה לשחקן הכנף דריל אנלנדו בן ה-20 ושלחה אותו לשנת השאלה במוסקרון הבלגית, המשמשת כמעין קבוצת בת.

* ג'וניור אוגדי-אוזוקווה, שחקנה של הפועל חדרה שעזב את ישראל במהלך פגרת הקורונה, חזר לליגה האירית וחתם בסליגו רוברס.

שמועות

* על פי דיווחים באנגליה, ליברפול קרובה למכור את דיאן לוברן לזניט סנט פטרסבורג תמורת כ-11 מיליון ליש"ט. הבלם הקרואטי בן ה-31 חתום לעונה נוספת בליברפול, אולם הוא יעבור כעת לרוסיה ויקבל חוזה לשלוש שנים.

* לפי "מארקה", ברצלונה מוכנה לוותר על לא פחות מ-12 שחקנים בקיץ הקרוב: נטו, נלסון סמדו, סמואל אומטיטי, ג'וניור פירפו, איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל, עוסמאן דמבלה, מרטין ברייטווייט וגם קרלס אלניה, ראפיניה, ז'אן-קלייר טודיבו ופיליפה קוטיניו החוזרים מהשאלות.

* ב"אס" טוענים: קיליאן אמבפה אמנם הצהיר שיישאר בפריז סן ז'רמן, אבל זה לא מונע מריאל מדריד להמשיך לחלום עליו לקראת הקיץ הבא. "התכנית עבדה כמו שציפו בבלאנקוס, אפילו טוב יותר", נכתב, משום שהכוכב טרם חתם על חוזה חדש באלופת צרפת, אלא התייחס רק לעונה הבאה.

* ב-RMC טוענים: המעבר של ויקטור אוסימן מליל לנאפולי יהיה רשמי מחר. החלוץ הניגרי יימכר תמורת 60 מיליון יורו, כשהסכום עשוי להגיע עד 81 מיליון יורו עם בונוסים, ויחתום לחמש שנים במחזיקת הגביע האיטלקי.

* לפי "אינדיפנדנט", בורוסיה דורטמונד עשויה להשתכנע שהזמן הנכון למכור את ג'יידון סאנצ'ו הוא בקיץ הקרוב. ההצעה הראשונית של מנצ'סטר יונייטד תעמוד על כ-55 מיליון ליש"ט, לא כולל בונוסים.

* לפי "סקיי ספורטס", חלוצה החדש של ליל יהיה בוראק ילמאז בן ה-35, שסיכם על הגעתו מבשיקטאש.

* בתקשורת הפורטוגלית מדווחים שבנפיקה התעניינה באדינסון קבאני, אך ירדה ממנו בגלל דרישת השכר המופרזת שלו (20 מיליון דולר בעונה).

* פניית הפרסה של פאולו סוזה: אחרי שהודיע לשחקניו כי יעזוב את בורדו, מסתבר שמאמן מכבי תל אביב החליט להמשיך בקבוצה בה הוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. השחקנים טרם קיבלו הודעה על כך, אבל בורדו הפסיקה את המגעים עם ז'אן לואי גאסה ושוער העבר אולריך ראמה חזר בינתיים לתפקיד המנהל הספורטיבי.

* יאיא טורה, לשעבר אלוף אירופה עם ברצלונה, אלוף אנגליה עם מנצ'סטר סיטי ואלוף אפריקה עם נבחרת חוף השנהב, חזר לאנגליה ומתאמן עם לייטון אוריינט מהליגה הרביעית. הקשר בן ה-37, שלא שיחק מאז דצמבר הקודם כשהיה בצ'ינגדאו מהליגה השנייה בסין, לא רוצה לפרוש ומחכה להצעות.

* על פי דיווחים באיטליה, סמפדוריה הציעה למאמנה קלאודיו ראניירי חוזה לשנתיים נוספות, אחרי שסייע לה להיחלץ מהקו האדום ולהבטיח עוד עונה בסרייה A.

* סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' אחרי שסייע ללאציו להבטיח מקום בליגת האלופות: "אני מאושר כאן, אני נשאר".

* הקאן צ'לחנוילו בוחן את עתידו במילאן. על פי "גאזטה דלו ספורט", הקשר הטורקי בן ה-26 עשוי לחזור לגרמניה, ומי שממתינות לו הן הרטה ברלין ור.ב. לייפציג.

* באנגליה מדווחים שצ'לסי מעוניינת בחוסה חימנס, בלם אתלטיקו מדריד ונבחרת אורוגוואי. אלא שסעיף השחרור שלו עומד על 120 מיליון יורו והיא נרתעת מהסכום הזה.

* על פי "מטרו", סרחיו רומרו החליט לעזוב את מנצ'סטר יונייטד אחרי חמש שנים, במהלכן שיחק 59 פעמים. אברטון ולידס יונייטד כבר בדקו את האופציה להחתימו, אבל לא מבטיחות לו את עמדת השוער הראשון.

* איבן פרישיץ' שחוזר לאינטר אחרי תקופה לא מוצלחת בבאיירן מינכן, עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד או טוטנהאם שמעוניינות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully