וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האס של ברצלונה בליגת האלופות: "סטיין אובססיבי להחלמת דמבלה"

בתקשורת הקטלאנית טוענים שהמאמן בונה הרים וגבעות על הצרפתי, ומוסיפים: "בלאן לא האופציה הראשונה, השנייה או השלישית"

אתר רשמי

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

ברצלונה מוסיפה להתכונן למשחק הגומלין נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות (1:1 במשחק הראשון באיטליה) ב-8 ביולי. אם הבלאוגרנה יעלו לרבע הגמר, הם יפגשו גם ככל הנראה את באיירן מינכן, לה יש יתרון משמעותי על צ'לסי מהמשחק הראשון ביניהן בלונדון.

אחרי סיומת חיוורת בליגה, קיקה סטיין מקווה שהשינוי בחלק הקדמי יגיע מרגליו של עוסמאן דמבלה. ב"אל מונדו דפורטיבו" מספרים שהמאמן "אובססיבי להחלמתו של דמבלה מהפציעה" ומשוכנע שהוא יעשה את ההבדל. בינואר הוא אף אמר ש"הרכש הכי טוב של ינואר יהיה דמבלה".

שחקן הכנף הצרפתי, שבשבועות האחרונים הוזכר דווקא כמועמד להימכר, נפצע בנובמבר ונמצא כעת בשלבים האחרונים של ההחלמה. בברצלונה עושים מאמצים גדולים להכשיר אותו למשחק נגד נאפולי וב"אל מונדו דפורטיבו" הסבירו: "הצוות המקצועי של ברצלונה רואה בצרפתי כלי נשק מרהיב לקראת חזרתה של ליגת האלופות".

השער של לאקיפ עם לורן בלאן וברקע דגל של ברצלונה. צילום מסך מתוך ל'אקיפ, צילום מסך
השער עורר הדים/צילום מסך, צילום מסך מתוך ל'אקיפ

עוד בברצלונה: השער של ל'אקיפ אתמול (רביעי) עורר גל של הדים. על השער הופיעה תמונה של לורן בלאן כשברקע דגל של ברצלונה והכיתוב: "בעוד בארסה רוצה להיפטר מהמאמן שלה, קיקה סטיין, המנהל הטכני אריק אבידל דוחף למינויו של בלאן".

ברחבי העולם כבר הפיקו מטעמים וטענו שבלאן יעמוד על הקווים החל מהעונה הבאה, אבל היום ב"אל מונדו דפורטיבו" טענו שהדברים רחוקים מלהיות נכונים. "בלאן שאימן את בורדו, נבחרת צרפת ופריז סן ז'רמן הוא מאמן מכובד ומוערך, אבל הוא לא האופציה הראשונה של ברצלונה וגם לא השנייה או השלישית", נכתב בתקשורת הקטלאנית, "שמות כמו צ'אבי ורונאלד קומאן - למרות שיהיה קשה להזיז אותם מאל סאד או נבחרת הולנד - נמצאים הרבה לפני הצרפתי. אי אפשר לומר בוודאות שזה לא יקרה, אבל בלאן הוצע לברצלונה על ידי הסוכן שלו, זה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully