וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן, פירפו, פליקס ויוביץ': נבחרת הפלופים של ה"לה ליגה"

בנזמה ומסי כיכבו, אבל מי פישל? בספרד בחרו את נבחרת המאכזבים של העונה שכוללת עוד אקס ברצלונה ושחקן שגדל בה ועבר עונת בלהות

אוהדי דפורטיבו לה קורוניה מגיעים לתמוך בקבוצה במשחק ההישרדות/מתוך יוטיוב

בווידאו: מאוד אוהדי לה קורוניה שהגיע אתמול לריאזור

הליגה הספרדית הסתיימה וזה הזמן לסיכומים, ולאו דווקא חיוביים. קארים בנזמה, סרחיו ראמוס, ליאו מסי, ג'רארד מורנו, קאסמירו ואחרים נתנו עונה נהדרת, אבל מי היו הפלופים הגדולים של השנה? ובכן, בתקשורת הספרדית בחרו את נבחרת הפלופים שבאופן מפתיע או שלא, כוללת כמה שחקני ברצלונה וגם אקסים שלה.

שחקן ריאל מדריד, לוקה יוביץ'. GettyImages
עונה מסוייטת בריאל מדריד. לוקה יוביץ'/GettyImages

אחד מהאקסים הוא יספר סילסן, השוער ההולנדי שהגיע לוולנסיה מברצלונה וספג 30 שערים ב-24 משחקים בלבד במדי העטלפים. עוד שחקן ברצלונה ש"מככב" בנבחרת הפלופים הוא ג'וניור פירפו. הקיצוני שהגיע לבארסה מריאל בטיס, רשם רק 11 הופעות בלה ליגה וממש לא הצליח להטביע את חותמו בקבוצה של סטיין. עוד אכזבה ענקית העונה הוא ז'ואאו פליקס. הכישרון הפורטוגלי הצעיר נרכש על ידי אתלטיקו מדריד בסכום עתק של 120 מיליון יורו, אבל הצליח לנפק רק שישה שערים ובישול אחד ב-27 משחקים וראה הרבה מאוד את הספסל.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. רויטרס
עונת נפל. גריזמן/רויטרס

בקישור "מככב" לו דניס סוארס. הקשר שגדל בברצלונה בילה חצי שנה ממש לא מרשימה בארסנל ועבר לסלטה ויגו, איתה הוא כמעט ירד ליגה והספיק להבקיע שער בודד ב-26 הופעות. נעבור לגזרת החלוצים, ושם בספרד היו תמימי דעים לגבי לוקה יוביץ' ואנטואן גריזמן. החלוץ הצרפתי הגיע אחרי חיזור מתמשך של ברצלונה, אבל התקשה מאוד לשתף פעולה בהצלחה עם מסי וסיפק רק תשעה שערים ב-35 משחקים. לוקה יוביץ' נרכש על ידי ריאל מדריד מפרנקפורט בקיץ, אבל רשם רק 17 הופעות ושיחק רק בגארבץ' טיים בקבוצה הכי מצליחה בספרד ולא היה פקטור בזכייה באליפות.

עוד בנבחרת הפלופים: פרננדה קאלרו (אספניול), תיירי קוריאה (ולנסיה), מתיאס ורגאס (אספניול), רוני לופז (סביליה), בורחה איגלסיאס (בטיס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully