וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בול בול מטריף את ה-NBA: "יש לו פוטנציאל אדיר, הוא יהיה שחקן ענק"

הסנטר בן ה-20 (2.18) שנבחר במקום ה-44 בדראפט האחרון הבריק בניצחון של דנבר: "הוא רק ילך וישתפר". זאיון וויליאמסון בדרך חזרה לאורלנדו, ריקי רוביו החלים מקורונה

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

בווידאו: שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו

משחקי ההכנה במתחם דיסניוורלד באורלנדו יצאו אמש (רביעי) לדרך, רגע לפני שעונת ה-NBA חוזרת ב-31 ביולי. ארבעה משחקים נערכו אתמול, במהלכם לא מעט כוכבים שבו לפרקט; פול ג'ורג' וקוואי לאונרד בלוס אנג'לס קליפרס, ג'ימי באטלר במיאמי וניקולה יוקיץ' בדנבר. אלא שעם כל הכבוד לג'וקר של הנאגטס ולשאר הכוכבים, מי שהרשים יותר מכולם וזכה ללא מעט שבחים היה בול בול, בנו של כדורסלן העבר מאנוט בול, שנבחר בדראפט האחרון רק במקום ה-44.

הסנטר שזכה ללא מעט שבחים ממאמנו מייק מאלון במהלך תקופת ההכנה לחזרתה של העונה, פתח בחמישייה של דנבר בניצחון 82:89 על וושינגטון ובקצת יותר מ-32 דקות קלע 16 נקודות, קטף 10 ריבאונדים וחסם 6 פעמים. הוא היה יוצא מהכלל בשני צידי המגרש וזכה למחמאות מכל עבר - הן ממאמנו והן ברשתות החברתיות.

"עבדתי מאוד קשה לקראת חזרת העונה", אמר בול, שהפך לרוקי הראשון מזה 20 שנה שרושם לפחות 15 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות במשחקי קדם העונה. "במיוחד מאז שהגעתי לאורלנדו. לפני המשחק ניסיתי להירגע ולא להילחץ יותר מדי, ואני שמח שהכול הסתדר".

"במבחן האמיתי הראשון שלו, הוא הולך וקולע 16 נקודות, קוטף 10 כדורים חוזרים ורושם 6 בלוקים", אמר מאלון. "הוא עשה עבודה מצוינת, ואני גאה בו מאוד. אני מאמין שהוא רק ילך וישתפר". "הוא עשה המון דברים טובים", הוסיף הגארד טרוי דניאלס. "התרשמתי מאוד. יש לו פוטנציאל אדיר ואין ספק שהוא יהיה שחקן מצוין. הוא גבוה, חזק, אתלט ויש לו יד רכה".

זאיון וויליאמסון מניו אורלינס, הבחירה מספר 1 בדראפט אשתקד, עזב את מתחם דיסניוורלד באורלנדו בשל עניינים אישיים, אך על פי דיווחים בארצות הברית הוא צפוי לשוב כבר בימים הקרובים. "תוצאות בדיקות הקורונה של זאיון חזרו שליליות, ברגע שהוא יסיים את ענייניו האישיים הוא ישוב לבידוד במתחם, כשהנהלת הליגה תהיה זו שתקבע את מספר הימים שהוא ישהה בבידוד". ללא זאיון, גברה ניו אורלינס 68:99 על ברוקלין במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת חזרת העונה.

* רכז פיניקס, ריקי רוביו, שהצטרף רק לאחרונה לקבוצתו במתחם, חשף כי חלה בקורונה, וזו הסיבה שנעדר מפתיחת האימונים של קבוצתו. רוביו החלים, החל להתאמן עם הסאנס וצפוי לקחת חלק במשחקים הקרובים של קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully