וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית': "לברון ג'יימס ודווייט האוורד הרקדנים המצטיינים, דיון ווייטרס הכי מצחיק"

רגע לפני החזרה של ה-NBA, הסווינגמן של הלייקרס שיתף חוויות ממתחם דיסני באורלנדו: "הרגע הכי מוזר? טאקו פול על אופניים, ללא ספק". בארה"ב מעריכים: לברון ג'יימס יזכה בעוד אליפות אחת - ולא יעקוף את מייקל ג'ורדן

אימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

בעוד קצת יותר משבוע, ב-31 ביולי, ה-NBA חוזרת אחרי ההשבתה בעקבות משבר הקורונה. השחקנים והקבוצות נמצאים כבר מספר ימים במתחם דיסנילנד באורלנדו, שם ייערכו המשחקים. בינתיים, מלבד אימונים, מעבירים השחקנים את הזמן בשלל הפעילויות שנמצאות במתחם, עליהן דיבר שחקן לוס אנג'לס לייקרס, ג'יי אר סמית', בהרחבה.

"הרגע הכי מוזר שנתקלתי בו כאן? באחד הימים ראיתי את טאקו פול מבוסטון רוכב על אופניים וזה היה מוזר מאוד", אמר סמית'. "בסך הכול נחמד כאן, אנחנו משחקים בפלייסטיישן, גולף ומתאמנים. מה שכן, לא ארזתי מספיק תחתונים וגרביים. ארזתי שבעה זוגות, אבל זה לא מספיק לי".

הרכש החדש של הלייקרס נשאל מי השחקן הכי מצחיק בקבוצה, מי הגיימר המוביל ומי הרקדן הטוב ביותר: "דיון ווייטרס הוא ללא ספק השחקן הכי מצחיק אצלנו, הוא פשוט קורע. בנוגע לרקדן, אני מתלבט בין לברון ג'יימס לדווייט הווארד. אני ללא ספק הגיימר הטוב ביותר בלייקרס, ולא רק ב-2K, אלא גם בקול אוף דיוטי ובמשחקים נוספים".

ג'יי אר סמית' שחקן לוס אנג'לס לייקרס. האתר הרשמי של לוס אנג'לס לייקרס, צילום מסך
בסך הכול הוא מרוצה. סמית׳/צילום מסך, האתר הרשמי של לוס אנג'לס לייקרס

עונת ה-NBA תתחדש בעוד שמונה ימים באורלנדו ובאופן טבעי, מי שימשוך את רוב תשומת הלב יהיה הכוכב הגדול בליגה לברון ג'יימס, בהזדמנות נהדרת לקטוף טבעת אליפות רביעית.

ב-ESPN ערכו משאל בין העיתונאים השונים ומצאו כי 82 אחוז מתוכם חשבו שיזכה לפחות בעוד אליפות אחת עד הפרישה. 63.4 באחוז קבעו שיזכה באחת, 17.1 אחוז בשתיים ו-2.4 אחוז בשלוש. 41.5 אחוז מהעיתונאים העריכו כי ישחק עוד ארבע עונות אחרי העונה הנוכחית, 22 אחוז חוזים שלוש עונות נוספות, 19.5 אחוז מעריכים כי ישחק עוד חמש עונות והיו גם 12.2 אחוז שמדמיינים אותו משחק עוד שש עונות או יותר.

12.2 אחוז מהנשאלים גרסו כי לברון כבר עכשיו הוא השחקן הגדול בכל הזמנים. 43.9 אחוז טענו כי הוא השחקן השני בטיבו, ו-4.9 אחוז העריכו כי הוא בסך הכל בטופ 10. ומה יקרה כשיפרוש? 19.5 אחוז חושבים שיעקוף את מייקל ג'ורדן ברשימת הגדולים בכל הזמנים. 43.9 אחוז עדיין מאמינים שיהיה השחקן השני בטיבו.

כמו כן, 56.1 אחוז מהעיתונאים מאמינים שלברון יסיים את הקריירה בלייקרס, ו-43.9 אחוז צופים לו מעבר נוסף לפני שיתלה את הנעליים.

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס: "היו דיבורים על זה שלא אצליח במערב. שמעתי את כל זה"

לכתבה המלאה

ומה אליפות תעשה למורשת של לברון? לא מעט, מתברר. "העבודה שלו בכל הנוגע לצדק חברתי לא פחות חשובה בקונטקסט היסטורי", קבעה אשת הערוץ רמונה שלבורן. "לפני העונה, חשבתי שאליפות בלוס אנג'לס תהיה פשוט תוספת לקורות החיים שלו. אבל עם כל מה שקרה השנה, אליפות של לברון תהיה הישג עצום".

בעוד אנשי ESPN הודו כי יאניס אנטטוקומפו שחקן טוב יותר מג'יימס באופן כללי, מרביתם משוכנעים כי לברון מאיים יותר בנקודת הזמן הנוכחית. "אולי יאניס או קוואי לאונרד יהיו עדיפים עליו, אבל כרגע כי אף הימור בטוח ממנו", חרץ קווין פלטון. ג'ורג' סדאנו הוסיף: "קוואי אולי שומר טוב יותר, יאניס אולי אתלט גדול יותר, אבל הכתר של השחקן השלם בליגה עדיין אצל לברון".

כשהתבקשו לספק תחזית נועזת אחת בנוגע ללברון, התשובות היו מגוונות. ג'קי מקמאלן קבעה כי "לברון יהיה הבעלים השחור הראשון של קבוצת NBA אלופה". סדאנו העריך ש"הוא ימצא דרכים להפוך לשחקן שלם עוד יותר" ופלטון חזה: "הוא יהפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה עם ממוצעים של לפחות 30 נקודות ו-10 אסיסטים למשחק, לאורך יותר מסיבוב אחד בפלייאוף".

על אף העונה האישית המדהימה של אנטטוקומפו, מג'יק ג'ונסון בכל זאת חושב שלברון צריך להיות מוכתר כ-MVP: "אין ספק. הוא כמעט מעמיד ממוצעים של טריפל דאבל, ההגנה שלו מדהימה ואין מנהיג גדול ממנו בכל ענפי הספורט!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully