וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "היו דיבורים על זה שלא אצליח במערב. שמעתי את כל זה"

כוכב הלייקרס מודה שהחיים בבועה לא נורמליים, מספר על על הגעגועים לקובי בריאנט, והתייחס למירוץ שלו עם אנטטוקומפו על ה-MVP: "הראיתי מה אני מסוגל"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: דאלאס מתאמנת בדיסני וורלד

כוכב לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס התראיין היום (שני) לתקשורת האמריקאית ב"בועה" של ה-NBA באורלנדו, ואם בדרך כלל קינג ג'יימס מוקף באנשי תקשורת ובמיקרופונים שצמודים לפניו, כעת העיתונאים והצלמים עומדים במרחק מהכדורסלן, בסיטואציה ייחודית שממחישה מה עובר על הליגה ועל עולם הספורט כולו.

"זאת 2020, שום דבר לא נורמלי ב-2020", אמר על "הבועה" לברון, שבתחילת משבר הקורונה התייחס בביטול לאפשרות לשחק בלי קהל, "שום דבר לא נראה כמו שהיה. מי יודע אם הדברים יחזרו להיות כפי שהיו, מי יודע, אבל אנחנו עושים את ההתאמות. מוצאים דרך, אלה החיים. השאלה היא איך אתה מגיב לקשיים ואיך אתה מעריך אותם. שום דבר לא נורמלי, אבל מה שלא השתנה זה הסיבה שבגללה אנחנו פה, מה שיש לנו בקבוצה, וכולנו מרוכזים במטרות".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו לצד שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
קדימה, לעבודה. לברון מול יאניס/GettyImages

לברון התייחס למותו של פעיל השחורים ג'ון לואיס שמת השבוע ("מעולם לא פחד מקונפליקט, מקונפליקט חיובי שיכול לייצר שינוי"), ונשאל גם על הגעגוע לקובי בריאנט ועל הטרגדיה המשפחתית: "לא עובר יום בו אני לא חושב עליו. הם חק מהמשפחה הזאת, מהגדולים ביותר שהיו בהיסטוריה של המועדון הזה, אנחנו עדיין לובשים את המספרים 24, 8 ו-2 בגאווה על מנת לזכור כמה גדולים הם היו".

לברון שוב נשאל על המירוץ ל-MVP, שככל הנראה הוא בינו לבין כוכב מילווקי יאניס נאטטוקומפו. היום פורסם תוצאות שאלון בין המומחים" של ESPN ובקרב 20 אנשי הרשת לברון קיבל 3 קולות ויאניס קיבל 17 בניצחון די מובהק. לברון אמר: "מבחינת המירוץ ל-MVP, הראיתי למה אני מסוגל לעשות. לא רק מבחינה אישית, אלא מבחינה קבוצתית, אנחנו במקום הראשון. היו הרבה דיונים על העניין הזה, ש'לברון יכול לעשות את הדברים האלה במזרח אבל אם יגיע למערב מה הוא יעשה?'. שמעתי את כל זה. כך שלהגיע עם הקבוצה שלי למקום הראשון במערב, בצורה שבה שיחקנו, בצורה שאני שיחקתי, זו הרגשה טובה".

עוד בוואלה!

דירוג גדולי הכדורסלנים אי פעם של ESPN: ג'ורדן ראשון, לברון שני, קובי תשיעי

לכתבה המלאה

לסיום לברון נשאל מה הדבר שאליו הכי התגעגע במהלך הסגר, וענה: "לאמא שלי. מעולם לא עברתי כל כך הרבה זמן בלי לראות את אמא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully