וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה על ההאשמות שהטריד מינית עובדת של ניו יורק סיטי: "מוזר שזה עולה פתאום"

הקבוצה בה שיחק חלוץ העבר בשלהי הקריירה פתחה בחקירה בעקבות תלונה של מתמחה שהועסקה במועדון: "לא היה יום שהוא לא נגע בי. את הבוסים זה דווקא הצחיק". וייה טוען: "אני חף מפשע"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

ניו יורק סיטי פתחה בחקירה בעקבות חשד שדויד וייה, שחקן הקבוצה בעבר, הטריד מינית בצורה מתמשכת מתמחה שעבדה במועדון בשנת 2018. החקירה הגיעה בעקבות סדרת ציוצים של המתלוננת האנונימית, שהחליטה לחשוף את סיפורה בעקבות חשיפת "וושינגטון פוסט" על עשרות תלונות מושתקות של הטרדות מיניות ב-NFL.

"ההטרדה שעברתי בניו יורק סיטי היתה רעה עד כדי כך שאני נחרדת מהמחשבה להיות חלק מקבוצת ספורט מקצוענית", כתבה האישה שהזדהתה בשם Skyler B, אולם סירבה לחשוף את זהותה האמיתית. "כל מה שקשור לקבוצות ספורט מקצועניות מעורר אצלי פחד נוראי. נאלצתי לשנות את כל מסלול הקריירה בגלל החרא שעשו לי, שהרס לי את כל החלומות".

לדבריה, כשהתקבלה לעבודה בקבוצה, "חשבתי שקיבלתי את הזדמנות חיי. מה שקיבלתי בפועל היה הטרדות בלתי פוסקות מדויד וייה. הוא נגע בי פאקינג כל יום, והבוסים שלנו חשבו שזה חומר קומי נהדר. אני עדיין מתקשה להאמין שאמרו לי שיש לי גישה איומה לעבודה, כי החמצתי יום עבודה מפעם לפעם. כל מה שרציתי זה להימנע משליחת ידיים, מהצקות ומהתקפות שקרו על בסיס יומיומי".

ניו יורק סיטי הודיעה ש"אנחנו בוחנים את ההאשמות בצורה רצינית מאוד, ולא נסבול הטרדות מכל סוג שהוא בקבוצה שלנו. פתחנו בחקירה מיידית".

מדובר בהאשמות מפתיעות, גם משום שוייה נשוי למי שהיתה בת זוגו בתיכון ונחשב בספרד לאיש משפחה למופת. וייה כתב בתגובה באמצעות סוכנו: "מוזר וקשה להבין מדוע הנושא הזה לא הועלה קודם לכן, אם מישהו הרגיש לא בנוח בשלב כלשהו. אני מבקש מהתקשורת לכבד את זכות החפות שעומדת לי. אני מכחיש את ההאשמות הללו בכל תוקף, מדובר בשקר מוחלט".

דויד וייה עם אשתו ובנו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מוכר בספרד כאיש משפחה מסור. דויד וייה עם אשתו ובתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

וייה, ששיחק בניו יורק בין 2014 ל-2018 והודיע לאחרונה על פרישה, רמז שהמתמחה המדוברת כלל לא עבדה במועדון בזמן ששיחק בו, אולם רשת "יאהו" בדקה ומצאה שהדרכים של השניים אכן הצטלבו, כשוייה היה בסוף הקדנציה שלו בניו יורק ב-2018. ב"יאהו" אף ביקשתו תגובתה של המתלוננת, אולם היא מסרבת להתראיין - בשמה האמיתי או בעילום שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully