וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: השוער הרוסי שנפגע ממכת ברק לפני כ-3 שבועות שב לאימונים

22.7.2020 / 9:36

איבן זבורובסקי בן ה-16 טופל במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, אך התאושש ואף זכה לחוזה מקצועני ראשון: "משתפר מיום ליום ולאט לאט חוזר לשגרה"

איבן זבורובסקי שוער רוסי נפגע ממכת ברק פלייר/צילום מסך

בווידאו: רגע הפגיעה של הברק באיבן זבורובסקי

נס, לא פחות. לפני כשלושה שבועות, השוער הרוסי, איבן זבורובסקי בן ה-16 מזנמיה טרודה המשחקת בליגה השלישית, ספג פגיעה ישירה ממכת ברק ונפצע בצורה קשה למדי. הוא הובהל לבית חולים מקומי כשהוא מורדם ומונשם וטופל במחלקת טיפול נמרץ. משפחתו חששה שהוא לא ישוב עוד ללכת על רגליו, אך היום (רביעי) מפרסמים ברוסיה שלא רק שזבורובסקי חזר ללכת, הוא אף חזר לאימונים, ואם זה לא מספיק, הוא אף חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו בקריירה.

בימים האחרונים השוער הצעיר התאושש בבית החולים, ובהדרגה שב לאימונים של קבוצתו, שבעקבות המקרה החליטה להחתימו על חוזה מקצועני והוא צפוי להתחיל להתאמן עם הקבוצה הבוגרת של המועדון. "אני זוכר שלא הצלחתי לנשום", הוא נזכר. "אני משתפר מיום ליום ולאט לאט חוזר לשגרה. נותרה לי מזכרת בדמות צלקת מסביב לצוואר, אבל העיקר שאני בריא ושלם".

המקרה הנדיר התפרסם ברחבי העולם אחרי שרגע הפגיעה של הברק בזבורובסקי נתפס בעדשת המצלמה. הווידאו שבו נראה עשן מכל עבר הפך לוויראלי ברגע, ורבים הביעו דאגה לשלומו של השוער, שצפוי לחזור לשמור על שער קבוצת הנוער של המועדון בתקופה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully