וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ה-NBA "חשף" את יריבו שהזמין אישה לאורלנדו, בניגוד לנהלים

"דוגמנית אינסטגרם" טענה כי הוזמנה למלון של שחקני ה-NBA ב"בועה" בפלורידה. מו במבה מאורלנדו "הלשין": דונובן מיטשל הוא האשם

אימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

בווידאו: אימון של לוס אנג'לס לייקרס לקראת החזרה מהפגרה

קבוצות ה-NBA השונות הגיעו למתחם באורלנדו לקראת חידוש העונה. כידוע, על השחקנים ועל צוותי האימון הוטלו הנחיות ברורות וקפדניות - בין היתר, על משפחות ובנות הזוג של המשתתפים נאסר להיכנס ל"בועה". בארצות הברית העריכו כי שחקני ה-NBA יתקשו להתמודד עם כשלושה חודשים ללא יחסים אינטימיים, אבל אף אחד לא חשב שהנהלים יופרו כל כך מהר.

אתמול (ראשון) בלילה צייץ שחקן אורלנדו מו במבה את הדברים הבאים: "דונובן מיטשל כבר מתפרע" - כתגובה לציוץ של גולשת בשם Ugly Anna: "כבר הוזמנתי לבועה. כן, העונה הזו בהחלט הולכת להסתיים מוקדם".

מדובר ב"דוגמנית אינסטגרם" בשם אנה מיה, שאחרי הציוץ ספגה שורה ארוכה של תגובות. היא התקפלה מעט והכחישה שתעשה מעשה אסור, וצייצה: "אנשים קוראים לי משלנית, כאילו שזה לא ידוע שאסור להם לקבל אורחים חמישה שבועות... וואו, בגללכם לא יזמינו אותי עכשיו... כולכם טוענים שאני אהרוס את החבילה... הוא ואני צוחקים על החרא הזה עכשיו".

עדיין לא ברור האם מדובר בבדיחה של שחקן הפנים של המג'יק, או האם דבריה של הגולשת המדוברת אכן כוונו כלפי שחקן יוטה. כך או כך, מגיבים רבים תקפו דווקא את במבה, וטענו כי הוא "מלשן".

הגולשת הגיבה לציוץ של במבה וטענה כי "הלוואי וזה היה מיטשל". עבודת התחקיר של מספר גולשים נוספים לימדו כי שחקן ה-NBA היחיד שעוקב אחר המצייצת הוא מונטרז הארל, מהקליפרס.

ב-NBA הוציאו מסמך נהלים בן 113 עמודים שחולק לשחקנים ולאנשי הצוות של הקבוצות ובו הובהר כי לאף אורחים מבחוץ - כולל בני משפחה ובנות זוג - אסור להיכנס לחדרי המלון המבודדים. פרשן ESPN סטיבן איי סמית' התייחס לכך בשבוע שעבר כשאמר: "אנחנו באמת חושבים שהפעילויות המהנות שהשחקנים רגילים אליהם לא ייעשו למשך שלושה חודשים? אתם באמת חושבים ששחקנים יהיו ללא הנשים שלהם? אתם באמת חושבים שהם יכבדו את רעיון הבועה למשך שלושה חודשים?"

כנראה שסטיבן איי סמית' ידע על מה הוא מדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully