וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: לוחם מה-UFC מכה אדם מבוגר וגורם לו לזעזוע מוח

10.7.2020 / 10:38

בסרטון שהפך ויראלי נראה מייק פרי בן ה-28 כשהוא מאבד את עשתונותיו במסעדה בטקסס וחובט באחד מעובדי המקום. עדיין לא הוגשה תלונה במשטרה

לוחם ה-MMA מייק פרי תוקף אדם מבוגר במסעדה, פלייר/טוויטר

בווידאו: לוחם ה-UFC מייק פרי תוקף אדם מבוגר במסעדה

תקרית מביכה בלשון המעטה עבור ה-UFC נרשמה במהלך השבוע החולף כשהלוחם מייק פרי תועד כשהוא מכה באגרופו אדם מבוגר במסעדה בטקסס. לפי העדויות הלוחם שהגיע למקום עם אישה, החל להתווכח עמה בקול רם. לאחר שהוזהר מספר פעמים על ידי אנשי הצוות כי אם לא יחדול, הם ייאלצו לבקש ממנו לעזוב, פרי לא שעה לבקשות - ואכן עובדי המקום מימשו את איומם ודרשו מהלוחם לעזוב את המסעדה.

פרי, שלפי הטענות שתה כמה משקאות קודם לכן, סירב לעזוב ובמקום החלה מהומה, כשהלוחם בן ה-28 הפציר בצוות לקרוא למשטרה. בסרטון שעלה ברשתות החברתיות והפך ויראלי, ניתן לשמוע כי פרי דורש כי התקרית תצולם (מה שאכן קרה) זאת לקול אנשי הצוות וגם בת הזוג שהגיעה עמו למקום - שיעזוב את המקום.

לוחם ה-MMA מייק פרי. GettyImages
איבד את זה. מייק פרי/GettyImages

צפו באירוע:

בשלב מסויים אחד מעובדי הבר, כבן 50 ומעלה, נשמע שהוא מפציר בפרי "להפסיק לעשות בלאגן ולעזוב את המקום", כשבאותו שלב פרי מאבד את עשותונותיו, צורח על אותו אדם שלא יגע בו וחובט בו בעצמה בפניו. האדם, שנראה צונח לרצפה לאחר המכות שספג מלוחם ה-MMA, אושפז בבית החולים כשלפי הדיווחים סבל מזעזוע מוח קשה ועדיין לא כשיר מבחינה רפואית להגיש תלונה במשטרה. מה-UFC התקבלה הודעה לפי בארגון מגנים את המעשים של פרי וכי הלוחם לא ייכלל בקרבות ב-"עתיד הנראה לעין".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully