וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אדריאנו הפר את הסגר וצולם שיכור במסיבה בברזיל

חלוץ העבר שהיה מעורב בשלל תקריות משמעתיות לאורך קריירת המשחק התעלם מההנחיות בברזיל ולקח חלק במסיבה לא חוקית

אימון ריאל מדריד/אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

בהתבסס על כמות הכישרון שהיתה לו, קשה שלא להגדיר את הקריירה של אדריאנו כאכזבה. החלוץ אמנם חורר רשתות בליגה האיטלקית ורשם 27 שערים ב-48 הופעותיו בנבחרת ברזיל, אך בו בזמן היה מעורב בשלל תקריות מחוץ למגרש, ודעך מהר מכפי שניתן היה לצפות.

הבעיות, כך מתברר, לא הגיעו לסיומן עם הפרישה מכדורגל. בימים האחרונים שב חלוץ העבר לכותרות בברזיל, ולא בקונוטציות חיוביות. בזמן שבמדינה הוחלט על סגר, בניסיון להשתלט על התפשטות נגיף הקורונה, צולם אדריאנו מבלה במסיבה לא חוקית, עם מעט מאוד בידוד-חברתי, כשהוא שיכור ומתקשה ללכת ללא סיוע של אחד מחבריו.

מספרי החולים בברזיל מרקיעים שחקים לאחרונה. ביממה האחרונה נרשמו 41 אלף חולים חדשים ו-1,300 מתים חדשים. בסך הכל, נדבקו בנגיף קרוב לשני מיליון איש במדינה, לצד 74 אלף מתים.

למשך חלקים ארוכים של הקריירה נאלץ אדריאנו להתמודד עם אלכוהוליזם. "הייתי מגיע שיכור לאימונים באינטר", סיפר. "רק אני יודע כמה סבלתי באותו זמן. מות אבי השאיר בי חלל ריק. הרגשתי בודד ובגלל המוות שלו, בודדתי את עצמי עוד יותר. הייתי לבד באיטליה, והעצב גרם לי לשתות. רק האלכוהול הביא לי מעט אושר. הגעתי למצב ששתיתי כל מה שיכולתי: וויסקי, וודקה ובירות. שתיתי המון בירות. לא הצלחתי להפסיק ונאלצתי לעזוב את אינטר.

"לא ידעתי גם איך להסתיר את זה. הייתי מגיע לאימונים שיכור, והיה ברור לכולם שאני שיכור. היה חשוב לי להגיע לכל אימון, ואם הייתי שיכור לחלוטין הצוות הרפואי היה לוקח אותי למרפאה ומבקש ממני לישון. אינטר אמרה לעיתונות שיש לי פציעות, אל זה לא היה נכון. הקפתי את עצמי באנשים לא טובים שלקחו אותי למסיבות במקום להתחשב במצב שלי. החזרה לברזיל עלתה לי במיליונים, אבל החזירה לי את האושר".

  • עוד באותו נושא:
  • אדריאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully