וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר סיימה ב-0:0 עם פיורנטינה והתרחקה מהאליפות, ברשיה ירדה ליגה

הנראזורי סיימו משחק שני ברציפות ללא ניצחון ונותרו במרחק שבע נקודות מיובנטוס. גם נאפולי פישלה, ברשיה ירדה רשמית

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם שישה משחקים, בהם התמונה התבהרה בשני קצוות הטבלה. אינטר התרחקה מהאליפות עם 0:0 מאכזב עם פיורנטינה, ומנגד ברשיה ירדה רשמית לליגת המשנה אחרי עוד הפסד.

שחקן אינטר אלכסיס סאנצ'ס מאוכזב. AP
האליפות רחוקה-רחוקה. אלכסיס סאנצ'ס/AP

אינטר - פיורנטינה 0:0

משחק שני ברציפות ללא ניצחון לנראזורי, שנשארו במרחק גדול של שבע נקודות מיובנטוס. אם הם חלמו להדביק את הפער מהגברת הזקנה עד סוף העונה, כעת הסיכויים נראים קלושים. הקבוצה של אנטוניו קונטה היתה טובה יותר, אבל רומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס נעצרו פעמיים על ידי הקורה.

שחקן ברשיה סנדרו טונאלי. GettyImages
ברשיה סוף בליגת המשנה. סנדרו טונאלי/GettyImages

לצ'ה - ברשיה 1:3

ברשיה חוזרת לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד אחרי שהפסידה וראתה את גנואה מנצחת את את סמפדוריה במשחק המקביל. ג'אנלוקה לפאדולה כבש צמד, ריקרדו ספונארה הוסיף את השלישי ללצ'ה, כשדניאלה דסנה רק צימק.

ספאל - רומא 6:1

הג'אלורוסי שעדיין רוצים כרטיס לאירופה חגגו על חשבון נועלת הטבלה האומללה. ניקולה קאליניץ' (10), קרלוס פרס (38), אלכסנדר קולארוב (47), ברונו צמד עם צמד (52 ו-75) וניקולו זניולו (90) כבשו לזכות רומא, אלברטו צ'רי השווה זמנית בדקה ה-24 לפני שהמארחת התפרקה.

ג’אנלוקה קפרארי שחקן פארמה. AP
קפרארי חוגג/AP

פארמה - נאפולי 1:2

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו עם הפסד מאכזב במיוחד וסוגרת משחק רביעי עם ניצחון אחד בלבד. לאט לאט נאפולי מתחילה לאבד קשר אפילו עם מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. כל השערים במשחק נכבשו מהנקודה הלבנה: ג'אנלוקה קפרארי כבש את הראשון לזכות המארחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לורנצו אינסינייה איזן בפנדל בדקה ה-54 ודיאן קולוסבסקי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87 אחרי שקאלידו קוליבאלי ספק ביצע עבירה ברחבה.

משחקים נוספים

ספאל - רומא (22:45)

טורינו - ורונה (22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully