וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ואוהדי ליברפול חגגו את הזכייה עד אור הבוקר: "אף אחד לא יכול לעצור אותנו"

אחרי שהזכייה באליפות הפכה לרשמית, עשרות אלפי אוהדים שהתקשו לשמור על איפוק השתלטו על רחובות העיר. השחקנים חגגו עם קלופ בחדר ההלבשה, למפארד עקץ

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים

זהו זה. 30 שנות המתנה הגיעו לסיומן אמש (רביעי), אחרי שליברפול הניפה את גביע האליפות לראשונה מאז 1990 בתום הניצחון 3:5 על צ'לסי במשחק מלהיב אופייני. ליברפול הנחתה את אוהדיה לחגוג בבית ולא לחרוג מההנחיות, כפי שקרה אחרי משחק ההכתרה של הקבוצה לפני פחות מחודש, אבל ההתראות לא ממש עזרו.

בסמוך למשחק התגודדו מאות אוהדים של ליברפול בסמוך לאנפילד, קיימו צעדה בקרבת האצטדיון, קיבלו את האוטובוס של השחקנים ברימוני עשן ואבוקות, והתקהלו בצורה אסורה. לקראת סיום המשחק וכשרגע ההנפה התקרב, המספר תפח לאלפים שהקיפו את אנפילד ושרו בטירוף. האוהדים כמובן, לא נחו לרגע וחגגו עד אור הבוקר: "אף אחד לא יכול לעצור אותנו", הם צעקו בין היתר. גם השחקנים התקשו לשמור על איפוק וחגגו את הזכייה עד השעות הקטנות של הלילה. החגיגות צפויות להימשך גם בימים הקרובים.

ליברפול מניפה את גביע האליפות. GettyImages
אלופה! ליברפול מניפה את הגביע/GettyImages
קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון מניף את גביע האליפות. GettyImages
קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון מניף את גביע האליפות/GettyImages
מאמן ליברפול יורגן קלופ עם גביע האליפות. GettyImages
סןף סוף. קלופ עם הגביע/GettyImages
אצטדיון אנפילד אחרי הנפת גביע האליפות של ליברפול. GettyImages
ככה זה נראה מחוץ לאנפילד/GettyImages

ככה נראו החגיגות של שחקני ליברפול

אוהדי ליברפול מקבלים את פני השחקנים לפני הנפת צלחת האליפות. GettyImages
חגיגות במרסיסייד/GettyImages
אוהדי ליברפול. GettyImages
אוהדי ליברפול/GettyImages
אוהדי ליברפול. GettyImages
אוהדי ליברפול/GettyImages

גם היציעים הריקים לא הפכו את הסצנות באנפילד לפחות מרגשות. אחרי הנפת הגביע, התייצבו שחקני ליברפול בשורה ושרו יחד את You'll Never Walk Alone, ההמנון של הקבוצה, מול יציע הקופ. "תתכוננו למסיבה, כי אנחנו הולכים לחגוג ברגע שהווירוס החרא הזה ייעלם!", התמוגג יורגן קלופ. "זה הרגע שבו החיים נראים מושלמים. הכל היה הרבה יותר מושלם אם האוהדים שלנו היו כאן איתנו, אבל ידענו שזה בלתי אפשרי. אין מאושר ממני. אנחנו עושים את זה עבור הקהל. כולם בבית, תחגגו את הרגע הזה, תשתו, תבלו, תיהנו - אנחנו אלופי אנגליה, אירופה והעולם. אני יודע איך זה נשמע, אבל זו האמת. זכינו בארבעה תארים, כולם גדולים מאוד".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שהניף את הגביע וחגג בריקודים עם חבריו על אף הפציעה שממנה הוא סובל, הוסיף: "חיכינו לרגע הזה הרבה זמן. לעבור במסדרון הזה היה פשוט מדהים. הרגע הזה הגיע לשחקנים ולמרבה המזל המשפחות הגיעו כדי לצפות בנו. תמיד חלמתי על זכייה בפרמיירליג, מאז שאני ילד. זו אחת הסיבות שהגעתי מראש לליברפול, כי לזכות בתארים. בשנים האחרונות הקבוצה שלנו הייתה בלתי ניתנת לעצירה והיא עזרה לי להגשים את החלום הזה. יש לי המזל להיות במועדון הזה ואני מנסה להשתפר בכל עונה".

מנגד, מאמן הבלוז, פרנק למפרד, החמיא לליברפול על הזכייה וכמובן לעומד בראשה קלופ, אך לא אהב את "החגיגות המוגזמות" לטענתו, של חלק מאנשי הצוות המקצועי של האלופה הטרייה: "אין לי שום בעיה עם קלופ, אבל חלק מאלו שישבו בספסל קצת עברו את הגבול שבין חגיגות אליפות לבין שחצנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully