וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: המשחק בין ברצלונה לנאפולי ייערך כמתוכנן בקאמפ נואו

למרות הדיווחים על רצון להעביר את הגומלין אל מחוץ לקטלוניה בשל ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה באופ"א הודיעו: אין שינוי

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בספרד דיווחו היום (חמישי) שמשחק הגומלין בין ברצלונה לנאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות שאמור להיערך ב-8 באוגוסט בקאמפ נואו, עשוי להתקיים מחוץ לספרד בשל ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה בחבל קטלוניה. בתגובה לדיווחים הללו, אופ"א הבהירה בהודעה רשמית כי אין כל שינוי בתכניות. "אנחנו עוקבים אחרי המצב ונמצאים בקשר עם הרשויות המקומיות בברצלונה", נכתב בהודעת הארגון. "המשחק נקבע להיערך בברצלונה כפי שתוכנן מראש".

לפני כן נטען בתחנת הרדיו הקטלאנית הפופולרית RAC-1, כי אופ"א כבר פנתה לרשויות קטלוניה כדי לבחון את מצב התחלואה באזור, כדי לדעת האם להעתיק את המשחק לאצטדיון אחר, מחוץ למדינה. על פי הדיווח, הקטלאנים הרגיעו את ראשי אופ"א בטענה שאין כל בעיה לערוך את המשחק בקאמפ נואו ללא קהל, אך באופ"א מתכוונים להמשיך לבדוק זאת מקרוב לפני שיקבלו החלטה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לצד מאמנו קיקה סטיין. GettyImages
ימשיכו יחד גם בעונה הבאה? מסי וסטיין/GettyImages

אחרי עונה רעה במיוחד בסטנדרטים שלה, ברצלונה מתכוננת לחידוש העונה בליגת האלופות. המפעל הזה הוא התקווה האחרונה של הקבוצה כדי להציל את העונה ולפי דיווחים ב"ספורט" הקטלאני גם את עתידו של קיקה סטיין. המאמן ספג ביקורות קשות אחרי ההפסד הביתי לאוסאסונה במחזור הסיום של העונה ולפי הדיווח במועדון לא יקבלו בסלחנות עוד כישלון כפי שנחלה הקבוצה בשנתיים האחרונות עם ההדחות הכואבות מול ליברפול ורומא.

מה נחשב להצלחה בליגת האלופות? על פי הדיווח רק זכייה במפעל תבטיח את הישארותו של המאמן. אם הוא לא יזכה, כנראה שהתקופה שלו בבארסה תהיה קצרה במיוחד והמועדון יחפש מאמן חדש למרות ההצהרה של הנשיא ברתומאו ש"הוא מרוצה מהעבודה של סטיין".

כזכור, ברצלונה סיימה ב-1:1 מול נאפולי בחוץ לפני מגיפת הקורונה וכעת תארח באצטדיון ריק את האיטלקים שנמצאים בכושר טוב מאוד בליגה שלהם. בארסה תחסר במשחק הזה את סרג'יו בוסקטס המושעה וכרגע ג'רארד פיקה הוא הבלם היחיד בסגל שכשיר במאה אחוז. אגב, אם בארסה תצליח לעבור את נאפולי היא תפגוש את באיירן מינכן האימתנית ברבע הגמר ולעבור אותה תהיה משימה קשה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully