וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צ'ירו אימובילה השווה את שיא הכיבושים של היגואין, יובנטוס סיימה את העונה עם עוד הפסד

הסקורר של לאציו כבש את שערו ה-36 העונה, אך קבוצתו הפסידה 3:1 בנאפולי. האלופה נטולת רונאלדו סיימה את העונה עם הפסד שביעי, 3:1 ביתי מול רומא. אינטר סיימה שנייה אחרי 0:2 על אטאלנטה, שלא כבשה לראשונה מאז נובמבר 2019

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

מחזור הסיום בליגה האיטלקית התקיים בחציו הערב (שבת) עם חמישה משחקים שלא קבעו דבר פרט למיקום הסופי של העולות לליגת האלופות. אינטר ניצחה 0:2 באטלאנטה וסיימה שנייה, במרחק נקודה אחת בלבד מהראשונה, יובנטוס האלופה. צ'ירו אימובילה כבש עבור לאציו והשווה את שיא הכיבושים לעונה (36), אך קבוצתו הפסידה 3:1 בנאפולי. יובנטוס אומנם הוכתרה כאלופה בפעם התשיעית ברציפות, אך סיימה עונה בינונית בסטנדרטים שלה למרות התואר עם 3:1 ביתי מול רומא. ברשיה היורדת נפרדה מהליגה עם 1:1 ביתי מול סמפדוריה.

גונסאלו היגואין אדריאן ראביו יובנטוס. רויטרס
ספק אם השער שכבש ניחם אותו. היגואין/רויטרס

יובנטוס - רומא 3:1

אחרי האיומים של מאוריציו סארי לעלות עם שחקני הקבוצה עד גיל 23 בעקבות הלו"ז הצפוף, המאמן אכן עלה בהרכב משני ללא רונאלדו שנותר מחוץ לסגל ושילם על כך בהפסד שסימל עונה עבשה של האלופה הנצחית למרות הזכייה בתואר. גונסאלו היגואין כבש מקרוב כבר בדקה החמישית, אבל קאליניץ' וצמד של פרוטי סידרו לרומא מהפך וניצחון ראשון בטורינו על יובה מאז ינואר 2010. יובנטוס ספגה הפסד שביעי העונה (לשם השוואה, בשלוש האליפויות שלה ביחד תחת קונטה היא ספגה פחות הפסדים!), וספגה 17 שערים בשמונת משחקיה האחרונים. לא אידיאלי לקראת ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

מאוריציו סארי מאיים: "נשלח את הקבוצה עד גיל 23 למשחק מול רומא"

לכתבה המלאה
אשלי יאנג אינטר. רויטרס
ניצח את אטאלנטה עם בישול ושער. אשלי יאנג/רויטרס

אטאלנטה - אינטר 2:0

שני שערים חסרו לאטאלנטה כדי להגיע ל-100 בעונת השיא שלה, כשאל מחזור הסיום היא הגיעה אחרי רצף של 17 משחקי ליגה ללא הפסד ו-25 משחקים רצופים בהם כבשה לפחות שער אחד. אבל דווקא במחזור האחרון ומול יריבתה למקום השני היא נחלה הפסד כואב והוריד מנוצחת לראשונה מאז ינואר, אז גם היא הפסידה בבית מול ספאל הנמושה שירדה ליגה. אשלי יאנג היה כוכב המשחק הזה עם בישול לדאמברוסיו כבר בדקה הראשונה ושער יפה בדקה ה-20. אינטר מסיימת שנייה בעקבות הניצחון הזה, אטאלנטה שלישית אבל זה לא ימנע ממנה לשחק גם בעונה הבאה בליגת האלופות, שם מצפה לה משחק ענק מול פריס סן ז'רמן ברבע הגמר.

צ'ירו אימובילה לאציו. רויטרס
השווה את שיאו של היגואין. צ'ירו אימובילה/רויטרס

נאפולי - לאציו 1:3

נעל הזהב האירופית הובטחה בידו של צ'ירו אימובילה, שכעת גם השווה את שיאו של היגואין וכבש את שערו ה-36 העונה בליגה. מחזיקת הגביע, שלא היה לה יותר מדי על מה לשחק מלבד ניסיון למנוע מאימובילה לנפץ את השיא של האקס שלה, עלתה ליתרון משער יפהפה של פביאן רואיס (9), אבל הסקורר הנהדר של לאציו השווה מקרוב בדקה ה-22. לורנצו אינסינייה הוסיף בפנדל (54) ופוליטאנו קינח (93) לנאפולי, שכעת תתפנה כדי להתכונן לקרב הגדול מול ברצלונה בשמינית גמר האלופות.

משחקים נוספים

מילאן - קליארי 0:3
למילאן: רגנאר קלבאן (11, עצמי), זלאטן איברהימוביץ' (55), סמו קסטיאחו (57).

ברשיה - סמפדוריה 1:1
לברשיה: ארנסטו טורגרוסה (49 בפנדל). לסמפדוריה: מהדי לריס (41), פאביו קוואליארלה החמיץ פנדל (27), כריסטופר אסקילדסן הורחק (91)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully