וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי מאיים: "נשלח את הקבוצה עד גיל 23 למשחק מול רומא"

מאמן יובנטוס זעם על הלו"ז הצפוף אחרי ההפסד לקליארי: "אנחנו היחידים באירופה שמשחקים 5 משחקים ב-12 ימים. הליגה יוצרת לנו בעיה עצומה". נחשפו המדים הרשמיים לעונה הקרובה

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

יובנטוס אומנם הצליחה לזכות שוב באליפות איטליה, אך הקבוצה של מאוריציו סארי רשמה את אחת העונות החלשות שלה בעשור האחרון ואמש (רביעי) נחלה הפסד מפתיע בחוץ, 2:0 מול קליארי החלשה. למעשה יובה ניצחה רק בשישה מתוך 11 המשחקים האחרונים שלה אך למזלה ראתה את אינטר ולאציו מאבדות הרבה נקודות.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם מיראלם פיאניץ'. GettyImages
פתח אבל לא הצליח לכבוש. רונאלדו/GettyImages

אלא שהעונה ממש לא הסתיימה עבור יובה. כבר בשבת האלופה תסיים את הליגה עם משחק ביתי מול רומא ושישה ימים לאחר מכן תנסה למחוק את ההפסד 1:0 מול ליון בגומלין בשמינית גמר האלופות. מאורציו סארי תקף לאחר המשחק את ראשי הסרייה A על הלו"ז הצפוף ואת העובדה שקבוצתו צריכה לשחק חמישה משחקים ב-12 ימים.

"אנחנו חייבים להיות יותר יציבים, אבל אנחנו הקבוצה היחידה באירופה ששיחקה חמישה משחקים ב-12 ימים. הליגה יוצרת לנו בעיה עצומה", תקף סארי ואיים, "נראה איך נהיה מחר ואם תהיה אפשרות נשלח את הקבוצה עד גיל 23 שלנו למשחק מול רומא כדי לתת לשחקנים הבכירים להתאושש".

כריסטיאנו רונאלדו פתח אמש כדי לנסות להדביק את צ'ירו אימובילה בראש טבלת המבקיעים ובמירוץ על נעל הזהב, אך לא הצליח להבקיע לעומת האיטלקי שפתח עליו פער של ארבעה שערים כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום. "יש לכריסטיאנו המון מוטיבציה, הוא רצה לשחק כי הוא הרגיש טוב ומוכן", אמר סארי. אם רונאלדו אכן לא ישחק מול רומא זה אומר שאימובילה יזכה רשמית בנעל הזהב.

עוד בוואלה!

איטליה: אימובילה בדרך לנעל הזהב, יובנטוס הפסידה לקליארי

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. יח״צ,
רונאלדו מציג את המדים החדשים של יובנטוס/יח״צ
המדים החדשים של יובנטוס. יח״צ,
אלגנטיות וקלאסה. שחקני יובנטוס מדגמנים את התלבושת החדשה/יח״צ

יובנטוס ואדידס חשפו את המדים הרשמיים לעונה החדשה. בהמשך תחשוף אדידס מדים של מועדונים נוספים, בהם: ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ובאיירן מינכן.

ביגוד הבית הרשמי של יובנטוס מעוצב בצבע לבן וכולל ארבעה פסים של מברשת המשוכים לאורך בצבע שחור, הסמלים מעוצבים בצבעי זהב. דגם החולצה הוא בעל צווארון V.

ביגוד החוץ של יובנטוס מציג שני ערכים מרכזיים המייצגים את הקבוצה: אלגנטיות וקלאסה. החולצה המסוגננת מעוצבת בעיקר בצבעי כחול כהה ומתובלת בפרטים בגוון אלומיניום לצד אפקטים של מברשת צבע על השרוולים בהשראת חולצת הבית של יובנטוס. הניסוח "יובנטוס 2020-21" שמופיע באזור הצוואר האחורי מדגיש את מחזור החיים של גופיית החוץ החדשה ושואב את ההשראה מכרטיס משחק ישן של יובנטוס מלפני 100 שנה.

ביגוד החוץ הנוסף: העיצוב מייצג את עמדות המועדון - להיות אמיצים, חסרי פחד ובלתי צפויים. סט החולצות הנוכחי קובע סטנדרט חדש על ידי הצגת הצבע הכתום כצבע העיקרי של הקולקציה, צבע שמעולם לא נראה בעבר בתולדות המועדון. הפרטים המצוירים בשחור ובכתום כהה עוטפים את האזור שמלפנים ומעל הכתפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully