וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מדווחים: שיקגו "מאוד מעוניינת" בדני אבדיה. במכבי ת"א נפרדים: "היה תענוג"

על פי דיווחים, שניים מאנשי המקצוע הבכירים של הבולס צפו בכישרון של מכבי תל אביב מספר פעמים העונה. שיקגו תבחר בטופ 10. אבדיה ייצא לארה"ב לסבב פגישות: "כמה שחקנים בגיל הזה כבר לוקחים קבוצה על הכתפיים?"

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות/דוד רוזנטל

דני אבדיה ככל הנראה רשם אמש (שלישי) את משחק הפרידה שלו מליגת העל, כשסייע למכבי תל אביב לזכות באליפות שלישית ברציפות. ילד הפלא שהוכתר כ-MVP של העונה עוד לפני כדור הביניים פתח בסערה, דעך בהמשך וסיים את גמר הפיינל פור עם שורה סטטיסטית צנועה של 5 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות.

אלא שגם ההופעה הפושרת לא תמנע מאבדיה לעשות את הצעד הבא, ולהיבחר באחד מעשרת המקומות הראשונים בדראפט ה-NBA המתקרב. כוכבה הצעיר של מכבי תל אביב שיפר את המניה שלו בארצות הברית בשבועות האחרונים עם סדרת הופעות מרשימה, בעוד יתר מתחריו על הטופ 10 כבר מזמן סיימו את העונות שלהם בחסות פגרת הקורונה.

עדיין לא ברור איזו קבוצה תהמר על הישראלי, אולם על פי דיווחים בארצות הברית, מי שלוטשת לכיוונו עיניים היא שיקגו. הגרלת הלוטרי תיערך רק בעוד כחודש, ואז ניתן יהיה לדעת באיזה מקום יבחרו הבולס, שסיימו את העונה במקום ה-11 במזרח ועם המאזן ה-24 בטיבו בליגה - 43 הפסדים לצד 22 ניצחונות.

"שחקן ששיקגו מאוד מעוניינת בו הוא דני אבדיה", צייץ העיתונאי האמריקאי דניאל גרינברג. "לפי הבנתי ארתוראס קרנישובאס צפה בדני משחק בספרד ומארק אוורסלי ראה אותו משחק בישראל".

קרנישובאס, שחקן העבר הליטאי האגדי, משמש כיום כסגן הנשיא לענייני כדורסל של הבולס ונחשב לאחד האנשים החזקים במערכת. אוורסלי מונה במאי האחרון לג'נרל מנג'ר של המועדון. שני שחקנים בינלאומיים נוספים שנמצאים על הכוונת של שיקגו, לפי אותו דיווח, הם קיליאן הייז הצרפתי ולאנדרו בולמרו, הארגנטינאי-איטלקי של ברצלונה.

עוד בוואלה!

שמעון מזרחי רקד וחגג: "נשארנו כמעט בלי שחקנים, אבל זו מכבי, נותנים את הנשמה ומנצחים"

לכתבה המלאה
דני אבדיה ושחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 2019/20. ספי מגריזו, מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרבה לחץ השתחרר. אבדיה/אתר רשמי, ספי מגריזו, מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה חוגג עם אמארה סטודמאייר. דני מרון
עם הפנים קדימה. אבדיה/דני מרון

אבדיה ייצא בעוד מספר ימים לארצות הברית לסבב של פגישות, כולל עם ראשי סוכנות השחקנים שמייצגת אותו, והוא אמור להיות נוכח בארצות הברית בזמן הלוטרי שאמור להיערך ב-20 באוגוסט. הוא זומן למחנה הקומביין, כשלא נקבע עדיין תאריך רשמי למחנה, אך ההערכות הן שהוא יתקיים לאחר הלוטרי. לאחר מכן, בהתאם לאפשרויות, הוא אמור להתחיל להתאמן לעיני קבוצות מסוימות, וייתכן שיחזור לתקופה מסוימת לארץ לפני שיחזור לארצות הברית סמוך יותר לדראפט.

"כולם מסתכלים על דני ורואים שחקן עם פוטנציאל ענק, מישהו שבשנה הבאה יהיה ב-NBA ונקווה מאוד שיצליח, אבל אסור לשכוח שמדובר בסופו של דבר בילד", אמר אחרי הגמר אחד מאנשי מכבי תל אביב שמקורב לאבדיה, "כמה שחקנים בגיל הזה כבר לוקחים קבוצה על הכתפיים שלו כמו שדני עשה בלא מעט משחקים בעונה האחרונה? הוא באמת תופעה מדהימה, וכל מי שזכה לעבוד איתו בעונה החולפת הרוויח".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
"אסור לשכוח שמדובר בסופו של דבר בילד". אבדיה/דני מרון

אתמול אמר אבדיה אחרי הניצחון, במשחקו האחרון: "בבוקר, בדרך לאימון, היו לי דמעות. חשבתי לעצמי שאולי זו פעם אחרונה שאני נוסע לאימון בוקר. ניגבתי את הדמעות בזמן נסיעה". על הלחץ עליו, על רקע הציפיות הגדולות, אמר אבדיה: "היה לחץ לפני המשחקים ואחריהם, אבל כשאני על הפרקט אני שם הכל מאחוריי, אני בא להרוג על המגרש ולשחק הכי חזק שלי. הייתה עייפות, היו פעמים שלא באתי הכי מרוכז, וכן חשבתי על הרבה דברים מסביב, וזה היה מאוד לא פשוט, אנשים לא מבינים מה אני עובר בבית, וכמה זה קשה, אבל כשאני בא להיכל, וכולם מחבקים אותי, אני מרגיש בבית ופשוט מחייך". לקראת הצעד הבא בקריירה אמר: "אני בטוח שיהיו קשיים בדרך, לכל אחד יש קשיים, אבל אני מוכן לאתגרים ואוהב אתגרים. החבר'ה פה מאוד עזרו לי להתחשל, כל המערכת, לא לכל שחקן יש הזדמנות כזאת. אני לא אפסיק ללחוץ על הגז ומאחל לעצמי להגיע הכי רחוק שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully