וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנדנדים, המבטיחים והישראלים החדשים: כך תיראה העונה הבאה של מכבי תל אביב

28.7.2020 / 23:00

כספי עשוי לקצץ, קלויארו וג'ונס יצטרפו לשבעה שחקנים אחרים שחתומים. דיברתולומאו קרוב להישארות, כהן ואייסי בינתיים לא. אם סורקין לא יצורף, בלייזר עשוי להגיע. וגם: מתי יחלו האימונים והאם עונת היורוליג תידחה?

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות/דוד רוזנטל

אחרי עונה ארוכה ומתישה במיוחד, שכללה את קטיעת משחקי היורוליג בעיצומם, מכבי תל אביב התנחמה הערב (שלישי) בזכייה בתואר האליפות ה-54 שלה אחרי שגברה על מכבי ראשון לציון בגמר. לצהובים אין הרבה זמן ללקק את הפצעים מהתלאות של 2019/20, וכבר עתה ננסה להציץ ולראות איך תיראה הקבוצה בעונה שבפתח.

הזרים ורוב המתאזרחים יעזבו את ישראל כבר בימים הקרובים ויחזרו כשבועיים לפני פתיחת האימונים, כדי להשלים את תקופת הבידוד ולהתחיל להתאמן. הקבוצה צפוייה להתחיל להתאמן לקראת סוף חודש אוגוסט, אלא אם עונת היורוליג תידחה, דבר שלא הוחלט בשלב זה. המשמעות היא ששחקנים שיהיו חלק מתחילת האימונים יצטרכו להיות בארץ כבר בעוד שבועיים. אם עונת היורוליג תידחה, האימונים יפתחו בתחילת ספטמבר, מה שייתן לשחקנים בין שבוע לשבועיים נוספים לפגרה.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יקווה לעונה טובה יותר ב-2020/21. עומרי כספי/דני מרון

מכבי תל אביב הכריזה על שמונה שחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. יובל זוסמן, סנדי כהן, דורי סהר, אותלו האנטר, סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט וטיילר דורסי ממשיכים, כשגם עומרי כספי נמצא ברשימה אחרי שקיבל אישור לחזור להתאמן. אגב, חלק מהשחקנים שברשימה עשויים לקצץ בשכרם, אך הנושא עדיין לא נידון איתם, מלבד דורסי שסיכם על קיצוץ מסוים על מנת להישאר.

שני שחקנים נוספים כבר חתמו אך טרם הוצגו - הראשון הוא אנג'לו קלויארו שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות תמורת 750 אלף דולר במצטבר, עם אופציה לעונה שלישית. השני הוא שחקן החיזוק הראשון של הצהובים, כריס ג'ונס, שנרכש ב-50 אלף יורו מבורסאספור, בנוסף לעלות שכרו לעונה הקרובה - 225 אלף דולר.

עוד בוואלה!

בפעם ה-54: מכבי תל אביב גברה על מכבי ראשון לציון 81:86 וזכתה באליפות

לכתבה המלאה
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב מול סק הנרי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
קרוב יותר לעזיבה מאשר להישארות. ג'ייק כהן/דני מרון

שחקן נוסף שצפוי לסגור לעונה נוספת הוא הקפטן ג'ון דיברתולומאו שנעדר העונה בשל שתי פציעות משמעותיות. השחקן פזל לעבר יציאה לאירופה, אך נראה כי יישאר במועדון לפחות לעוד עונה אחת. מכבי תל אביב ניהלה מגעים גם עם קווינסי אייסי על הארכה חוזה, אך הדבר לא נסגר, כמו גם עם ג'ייק כהן שכרגע קרוב יותר לעזיבה מאשר להישארות.

הצהובים יצרפו עוד שני שחקנים בעמדות הפנים, אלא אם אייסי יחתום ואז יגיע לקבוצה רק סנטר. בנוסף הם בוחנים את השוק הישראלי, על מנת להשלים את הסגל, כשמי שסומן כאופציה העיקרית הוא רומן סורקין ממכבי חיפה. לשחקן אין אופציית יציאה מהירוקים שידרשו עליו לא מעט כסף. אם סורקין לא יגיע, שחקנים נוספים שעשויים להגיע להשלים את הסגל הם עוז בלייזר ממכבי ראשון לציון ויפתח זיו מהפועל גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully