וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "התחלנו את המשחק בלי אנרגיות, לוקח את ההפסד הזה קשה"

מאמן מכבי ראשון לציון היה מאוכזב בתום הפסד קבוצתו למכבי תל אביב בגמר הפיינל פור, אך גם החמיא לשחקניו: "אני רואה עתיד ורוד למועדון"

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דני מרון
היה כל כך קרוב. גיא גודס/דני מרון

אוי כמה שזה היה קרוב, אוי כמה שזה כואב: מכבי ראשון לציון היתה קרובה לאליפות שנייה בתולדותיה אבל הפסידה למכבי תל אביב 86:81. הכתומים פיגרו ב-20 הפרש במחצית הראשונה, אבל עלו מצוין למחצית השנייה ונעזרו ב-38 (!) נקודות של דיאנג'לו הריסון כדי לחזור עד לפיגור של 82:81 בלבד. אלא שאז נשרקה עבירה חמישית למונרו, סטודמאייר קלע מהקו והריסון החטיא זריקה מכרעת. גם עוז בלייזר היה מצוין עם 13 נקודות ושלשה קריטית, אבל הגבוהים של ראשון לציון - זאק הנקינס ודריל מונרו קלעו 10 נקודות משותפות ואפשרו לסטודמאייר והאנטר לחגוג עליהם בצבע.

מאמן הקבוצה גיא גודס אמר בסיום: "היה להם סוג של אקס פקטור בדמות סנדי כהן, כשעשינו על ווילבקין עבודה מדהימה כשהוא קלע רק 1 מ-12 לשלוש. אבל מספיק שיש רק שפן אחד. היינו ממש חסרי אנרגיות בהתחלה. זה היה ממש הפוך מהמשחק מול ירושלים, כשחזרנו בסוף אבל זה לא הספיק לנו כי רדפנו ורדפנו. אנחנו עוד קבוצה צעירה, החוסן המנטלי שיחק תפקיד לטובת מכבי תל אביב. כל הכבוד להם".

דיאנג'לו הריסון מכבי ראשון לציון. דני מרון
שיא פיינל פור לא הספיק. דיאנג'לו הריסון/דני מרון

מאמן הכתומים הוסיף: "אני לוקח את ההפסד הזה קשה, כי כשאני רואה תואר אני רוצה לקחת אותו. עשינו התקדמות, אני רואה עתיד ורוד למועדון הזה. מגיע שאפו גדול לזרים שהגיעו לארץ בתקופה הזו, וגם לישראלים. אני נהנה והלוואי והייתי יכול להשאיר את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully