וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:2 קליל לאינטר על נאפולי, אטאלנטה ניצחה את פארמה 1:2

הנראזורי ממילאנו נהנו משערים של ד'אמברוזיו ולאוטרו. הנראזורי מברגמו השיגו מהפך מאוחר וממשיכים לחלום על המקום הגבוה בתולדותיהם

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות/מתוך הטוויטר של אסטון וילה

המחזור ה-37 בסרייה A יצא לדרך הערב (שלישי) עם עוד ניצחון של אטאלנטה, הפעם 1:2 בחוץ על פארמה אחרי מהפך. בהמשך אינטר גברה על נאפולי 0:2 וחזרה למקום השני, אותו איבדה לזמן קצר ביותר.

שחקן אטאלנטה, פאפו גומס. רויטרס
שער ניצחון מאוחר. פאפו גומס/רויטרס

פארמה - אטאלנטה 2:1

עוד ניצחון לקבוצה התוססת מברגמו, שעלתה לפחות זמנית למקום השני ואם תסיים כסגנית תרשום את העונה הטובה בתולדותיה (בעונה שעברה סיימה במקום השלישי). דיאן קולוסבסקי, שמושאל מאטאלנטה לפארמה (ויעבור ליובנטוס בקיץ), כבש נגד האקסית בדקה ה-43, אבל הנראזורי הכינו קאמבק. רוסלן מלינובסקי כבש בבעיטה חופשית שטוחה שעברה בתוך החומה (70) ופאפו גומס - אגדה עוד בחייו - השלים מהפך בדקה ה-84.

דנילו ד'אמברוזיו, שחקן אינטר. רויטרס
עלה לעזרת ההתקפה. ד'אמברוזיו/רויטרס

אינטר - נאפולי 0:2

שלוש נקודות קלות יחסית לנראזורי, שאיבדו את המקום השני לפחות משעתיים וחזרו אליו במהירות. דנילו ד'אמברוזיו סייע לחלק הקדמי עם שער כבר אחרי 11 דקות ולאוטרו מרטינס שנכנס כמחליף, הכפיל וחתם בדקה ה-74. לנאפולי זה היה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, אבל הראש של הפרטנופי כבר מזמן לא בליגה, אלא בעיקר בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully