וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי קאם, איזי גו: איומי הסרק של איזי שרצקי בשנים האחרונות

יהיו לי זר או שניים. לא יהיו לי זרים. אני עוזב. אני מקים מפלגה. לא פיטרתי מאמנים. אני הולך, והפעם זה לא איום. אחרי קבורת החמור של האיום האחרון ("נעלה עם הנוער"), נזכרנו בעוד כמה הצהרות "דרמטיות" של בעלי קרית שמונה - מביבי ועד BBZ

עירוני קרית שמונה נשארת בליגת העל/צילום: שלמה וייס עריכת וידאו: שאול אדם

האיום האחרון של איזי שרצקי ("קרית שמונה תעלה עם הנוער") הוביל אותנו להפעיל איתוראן ולאתר עוד כמה איומים/הצהרות/הבטחות ללא כיסוי שפיזר בשנים האחרונות. הצטרפו למסע.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
בינתיים מסתפק בבחירות של ההתאחדות. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

24 בנובמבר 2016

מה סיפר איזי?

אחרי איום (לא ראשון ובטח לא אחרון) בדבר עזיבת עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי הודיע על הקמת מפלגה חדשה: "יקראו לה 'ואהבת לרעך כמוך'. זה ייקח כמה חודשים עד שהיא תקום, אבל אני רוצה לעשות שינוי במה שקורה במדינה".

מה סיפרה המציאות?

עברו מאז קצת יותר מכמה חודשים, ובאופן מפתיע ברשם המפלגות אין עדיין כל אזכור למפלגת "ואהבת לרעך כמוך". אולי בבחירות הבאות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

28 בפברואר 2018

מה סיפר איזי?

"אף מאמן לא פיטרתי", אמר שרצקי בריאיון ל-YNET. "מוטי איוניר רצה ללכת ועזב. בני בן זקן טעה ועזב. שלומי דורה ותומר קשטן נשארו אצלי עד היום האחרון. חיים סילבס היה מאוד הגון איתי. לא עשה לי שום תרגיל ובזכות זה הוא פה".

מה סיפרה המציאות?

בני בן זקן פוטר בריאיון ברדיו במחצית של משחק, והיו גם מוטי איוניר וסלאח חסארמה וגילי לנדאו ומישל דיין. ומאז אותה הצהרה? שרצקי הספיק לפטר את סילבס ואחריו גם את מסאי דגו ("צפצף עליי") ותומר קשטן בקדנציה השנייה ("הוא לא שווה, אין לו מושג בכדורגל").

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה לצד הבעלים איזי שרצקי. סוכנות ג'יני
איזי שרצקי ומאמן שפוטר/סוכנות ג'יני

8 באפריל 2018

מה סיפר איזי?

שרצקי התראיין לתכנית "טוכמן וחמי" בוואלה! ספורט והצהיר: "בעונה הבאה יהיו כאן אולי זר או שניים, סילבס מודע לזה". אם תרצו, גרסה מוקדמת לסוגיית הזרים. אנחנו עוד נחזור אליה.

מה סיפרה המציאות?

מרכוס דיניז, ליוואי גרסיה, נייג'ל האסלביינק וחורחה מורסיו שיחקו במחזור הפתיחה של עונת 2018/19 מול הפועל באר שבע. זה לא אחד ולא שניים. ולפני סיום החלון בספטמבר הצטרפו גם ואלון אחמדי וזיגוס ברטקוס. מכסת זרים מלאה. זה לא עזר לסילבס, שכמה חודשים לאחר מכן התוודע כאמור גם לפיטורים.

31 במרץ 2019

מה סיפר איזי?

רגע לפני בחירות 2019 (מועד א') התראיין איזי שרצקי, מייסד המפלגה הווירטואלית "ואהבת לרעך כמוך", למי ששכח, וסיפק כותרת בתכנית הספורט של 103FM: "אם ביבי יישאר ראש ממשלה, אני לא נשאר בקרית שמונה". דרמה שגלשה גם אל מחוץ למחוזות מדורי הספורט.

מה סיפרה המציאות?

גם שלוש מערכות בחירות לא שינו את התמונה. ביבי נשאר ראש ממשלה ואיזי, למרות הכול, עדיין בקרית שמונה. תיראו מופתעים.

איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"אין לי הוכחה". איזי שרצקי בבית הדין/קובי אליהו

28 באוגוסט 2019

מה סיפר איזי?

קרית שמונה אכן קופחה בצורה בוטה בהפסד 2:1 לבני יהודה במשחק החניכה של בלומפילד המשופץ. אלי חכמון הודה שטעה וגם הושעה, אבל זה לא מנע משרצקי לתקוף את השופט בצורה כזו שסידרה לו העמדה לדין, ואז לספק עוד הצהרה ללא כיסוי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל: "אומרים שחכמון שלח ווינר ואין לי הוכחה לכך".

מה סיפרה המציאות?

הדיין עו"ד גיורא לנדאו לא התרשם, שרצקי נקנס ב-10 אלף שקלים והסיפור נשכח. "התוספת של מר שרצקי במהלך הדיון כי שמע מ'אלף אנשים' כדבריו, שהשופט שולח ווינר כל שבוע ועובדה זו משפיעה על שיקול דעתו, היא חציה עמוקה יותר לשטח הביטוי הפסול", כתב לנדאו בהחלטתו. "בכך מטיל שרצקי דופי ביושרו האישי של שופט המשחק, בלא כל הוכחה לדבריו, ועל כך יש פסול בדבריו אלה". וזו לא הייתה הפעם הראשונה - אחרי סיפור דומה, אצל אותו דיין ועם אותה תוצאה.

1 באפריל 2020

מה סיפר איזי?

הקורונה כבר כאן והליגה מושבתת. שרצקי בריאיון לוואלה! ספורט: "הקורונה תעשה טוב. אני אשאר עם חבר'ה צעירים ישראלים, לא יהיה לי אף זר בעונה הבאה".

מה סיפרה המציאות?

קבלו את ההחתמה הראשונה של קרית שמונה - לוסיו. הוא אמנם כמה שנים בישראל וזו התחנה הרביעית שלו בליגת העל, אבל הוא עדיין ברזילאי. זאת אומרת, שחקן זר. גם השוער הליטאי ברטקוס האריך חוזה ושרצקי התראיין וסיפר על הרצון להחתים את וויליאם אגאדה. אפשר לקחת סיכון ולהמר שכמו לפני שנתיים, גם במקרה הזה הקבוצה שלו לא תישאר עם שני זרים.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה. אתר עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
ההחתמה הראשונה היא של שחקן זר? מי היה מאמין?/אתר רשמי, אתר עירוני קרית שמונה

21 ביולי 2020

מה סיפר איזי?

אושרה רשת הביטחון לקבוצות המקצועניות, אבל לא כולם מרוצים. הודעה רשמית של עירוני קרית שמונה בשמו של שרצקי: "לאור המצב והפגיעה הכלכלית, לא נותר לנו אלא לעלות בעונה הקרובה עם שחקני נוער". וכדי לגבות את העובדה שאכן מדובר בעוד איום חסר תוחלת, שרצקי אמר כמה שעות לאחר מכן לערוץ הספורט: "לא מדובר באיום".

מה סיפרה המציאות?

אתמול (ראשון), בסך הכול חמישה ימים אחרי אותו איום שהוגדר במקומות רבים כ"דרמה בקרית שמונה", וגם כך לעג למציאות שכן בקבוצה כבר חתומים לא מעט שחקנים בוגרים, שרצקי חיזק את "קבוצת הנוער" שלו עם דור אלו בן ה-26 ורועי קהת בן ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully