וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני מקים מפלגה, רוצה לעשות שינוי במה שקורה במדינה"

24.11.2016 / 11:00

אחרי שהטיל פצצה בנוגע לעזיבה אפשרית את עירוני קרית שמונה, הודיע הבעלים על הקמתה של מפלגת "ואהבת לרעך כמוך" בחודשים הקרובים. חשש בקבוצה: "אם הוא יעזוב המועדון ייסגר"

איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יצר סערה. שרצקי/קובי אליהו

אחרי שהטיל פצצה בנוגע לעזיבה אפשרית של קבוצתו עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי מפציץ גם הבוקר (חמישי). "החלטתי להקים מפלגה", אמר שרצקי. "יקראו לה ואהבת לרעך כמוך. זה ייקח כמה חודשים עד שהיא תקום, אבל אני רוצה לעשות שינוי במה שקורה במדינה".

בקבוצה מודאגים מאוד מההצהרות של שרצקי, כשבמועדון מבהירים שעזיבה של שרצקי למעשה תפרק את המועדון ותסגור אותו. "אין מישהו אחר שייקח את הקבוצה, זה ברור לכולם", אמרו במועדון, "אם איזי עוזב המועדון יתפרק וייסגר".

למרות ההצהרות של שרצקי, במועדון מבינים שיהיה להם קשה להשתחרר מכל הזרים כשהכוונה היא לשחרר לכל הפחות שלושה. מי שצפוי להישאר עד סוף העונה אך לא יוארך לו חוזה הוא הקפטן קסיו פרננדס, כשבצוות המקצועי ינסו לשכנע את שרצקי להשאיר לפחות עד סוף העונה גם את מאוריסיו ודידייה ברוסו.

בקבוצה מתכוונים לנסות לשכנע את שרצקי לחזור בו ולחשוב ביחד על תוכנית עבודה חדשה. אחת ההצעות תהיה להשקיע כספים אך ורק במחלקת הנוער ולבסס את קבוצת הבוגרים על ישראלים בלבד. בכל מקרה, הבעלים כבר הודיע לצוות המקצועי ולהנהלה שהוא מתכוון לשחרר את כל הזרים של הקבוצה בחודש ינואר כשבשלב הראשון הזרים יקבלו הודעה שהם רשאים למצוא קבוצה אחרת, ולאחר מכן אלה מהם שלא ימצאו קבוצה יקבלו בכל מקרה את שכרם עד סוף העונה ושרצקי יצטרך להחליט אם הוא משאיר אותם בסגל או מותיר אותם מחוץ לתוכניות המקצועיות. "אף אחד לא הודיע לנו כלום עד עכשיו", אמר אחד הזרים לוואלה! ספורט, "זה מפתיע אותי שהוא אמר כזה דבר. כרגע עד שלא יגידו לנו משהו מהקבוצה אנחנו לא מתייחסים לזה".

עוד בנושא

זעזוע בצפון? איזי שרצקי שוקל לעזוב את עירוני קרית שמונה

שחקן עירוני קרית שמונה אזקיאל אנדואסל. ברני ארדוב
יעזוב בינואר? אנדואסל/ברני ארדוב

גם השחקנים הישראלים קיבלו בהפתעה גמורה את ההצהרה של שרצקי. "ברור שזה אסון למועדון", אמר אחד מהם, "אנחנו בהלם. אנחנו יודעים שהוא מיואש ומאוכזב אבל לא ציפינו לזה. זה מדאיג כל אחד מאיתנו". שרצקי, אגב, מתכוון לעמוד בכל החוזים של השחקנים גם אם יעזוב, גם אלה עם חוזים לשנים הבאות.

כחלק מניסיונות השכנוע לשרצקי, גם ראש העיר צפוי לשוחח איתו. במועדון ציינו שלאחר שדיברו עם שרצקי השתכנעו שלא מדובר בגחמה רגעית אך מאמינים שניתן יהיה לשכנע אותו לשנות את דעתו. היום בשעה עשר בבוקר ייערך אימון והשחקנים מתכוונים לבקש הבהרות ממנכ"ל המועדון והמאמן על המצב.

מי שלקחו קשה את ההודעה היו אנשי ארגון האוהדים blue lions 07. דובר הארגון יחיעם כהן אמר: "הפרסומים בתקשורת על עזיבתו האפשרית של איזי שירצקי היכו בנו האוהדים כרעם ביום בהיר. העיר כולה כמרקחה ואיננו אפילו רוצים לחשוב מה יקרה במידה והמהלך הזה אכן ייצא לפועל.
לפני הגעתו של מר שירצקי צפונה, לא הייתה קיימת תרבות ספורט בעיר, אשר הוזכרה לרוב בהקשרים שליליים של אבטלה ומטחי קטיושות. מאז הגעתו של שירצקי השתנו פני הספורט בעיר ב-180 מעלות, החל מהחינוך לספורט במחלקות הנוער ועד ההתנהלות המקצוענית ברמות הגבוהות ביותר, התנהלות אשר העניקה לקבוצה כל תואר אפשרי בכדורגל הישראלי והופעות מעוררות כבוד במסגרות האירופאיות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן עירוני קרית שמונה בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
ישוחח עם השחקנים. בן זקן/אדריאן הרבשטיין

"בכל פעם שהזכרנו בפי כל שאנו בני קרית שמונה, במקום לחוש בושה ולקבל מבטים מרחמים, היינו מרגישים גאווה עצומה והשיחות המדכאות על אבטלה וקטיושות התחלפו בשיחות על כדורגל ותמיכה גורפת, הרגשנו ממש כמו 'הקבוצה השנייה' של כמעט כל אוהד בארץ. איננו רוצים לחשוב מה יקרה ביום שאחרי עידן שירצקי, מי יסכים לקחת את הקבוצה ולשמור על המפעל המדהים הזה שמספק תקווה לילדים רבים ולבני נוער, מספק עבודה ופרנסה ללא מעט משפחות בעיר וגאווה ענקית בלב לתושבי קריית שמונה והצפון?

"מיד עם פרסום הדברים קיבלתי שיחות והודעות רבות מאוהדים מודאגים, חלקם אף עם דמעות בעיניים, שדיברו איתי על ההשלכות הקשות שיכולות לנבוע ממהלך שכזה, ונקרע לי הלב, לראות ילדים שרק לפני כמה שנים זנחו את אהדתם לקבוצות ממרכז הארץ לטובת הגאווה המקומית ועכשיו מה? אנו מתכוונים לעשות הכל על מנת למנוע את עזיבתו של איזי גם אם נצטרך לקשור עצמנו לגדרות האיצטדיון ופונים אליו בכל לשון של בקשה שלא ייקח מאיתנו את מקור הגאווה היחיד שנשאר לנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully