וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בצפון? איזי שרצקי שוקל לעזוב את עירוני קרית שמונה

23.11.2016 / 22:24

הבעלים מאוכזב מהתוצאות, שוקל לשחרר את כל הזרים כבר בינואר ולהתבסס על סגל ישראלי. בקרית שמונה ינסו לשכנעו להישאר, שרצקי בתגובה: "יכול להיות ש-18 שנה זה מספיק, לא נהנה"

ברני ארדוב

הבעלים איזי שרצקי הודיע לבני משפחתו כי הוא שוקל לעזוב את עירוני קרית שמונה. שרצקי מתקשה להתמודד עם האכזבות הגדולות בשנה וחצי האחרונות, בייחוד בשל העובדה כי חרף העובדה כי העמיד את התקציב הגדול ביותר בהיסטוריה של המועדון הקבוצה נמצאת עדיין בתחתית. בשלב הראשון שרצקי יודיע לכל הזרים של הקבוצה כי מבחינתו הם משוחררים כבר בחודש ינואר, והוא מעוניין להתבסס על קבוצה המורכבת אך ורק מישראלים.

עוד בנושא:

בשל התפרצות אוהדיה: בית"ר ירושלים נענשה בעונש רדיוס עם קהל
הפועל באר שבע - אינטר: התלבטות בין לוסיו לבן שהר בהתקפה

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יעזוב אחרי 18 שנה? שרצקי/ברני ארדוב

כמובן ששרצקי יצטרך להגיע להסדר עם הזרים, והוא כבר הבהיר כי הוא יעמוד בכול ההתחייבויות. בסביבתו של הבעלים מאמינים כי הוא לא יעזוב את המועדון, אלא ישקיע במחלקת הנוער ויתבסס על שחקנים ישראלים בלבד.

שרצקי בתגובה לוואלה! ספורט: "אני כבר לא נהנה, ההתלהבות נעלמה לי. גם הנסיעות לקרית שמונה קשות לי ויכול להיות ש-18 שנה זה מספיק עבורי. לא ייתכן שזה התקציב הגדול ביותר שהעמדתי ואני בתחתית ליגת העל. אשחרר את כל הזרים ונשחק רק עם ישראלים, ומי שרוצה להישאר במועדון יצטרך להתמודד עם זה. אני לא יודע עוד מה אעשה, אולי אשאר רק עם מחלקת הנוער ואתן את הקבוצה הבוגרת למישהו אחר. בכול מקרה, אני אעמוד בכול החוזים גם לשנים הבאות, ואף שחקן לא יינזק". אנשי המועדון קיבלו בהלם את ההחלטה של שרצקי וצפויים להפעיל לחץ קשה כדי לשנות אותה.

שרצקי הגיע למועדון בסוף שנות התשעים ועם הקבוצה הצפונית הקטנה הצליח להעפיל לראשונה לליגת העל בעונת 2006/07. אל השיא הגיע ב-2011/12 כאשר זכה בתואר אליפות היסטורי ומאז גם קטף פעמיים את גביע הטוטו, הניף את גביע המדינה ותואר אלוף האלופים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן עירוני קרית שמונה בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
מהפכה בסגל? בן זקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully