וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - אינטר: התלבטות בין לוסיו לבן שהר בהתקפה

23.11.2016 / 17:18

בכר שוקל את מי להציב בחוד מול אינטר (ה', 20:00, ספ'1) וצפוי לפתוח שוב עם שלושה בלמים כאשר טהא או אוחיון יצטרפו. ויטור: "רוצים להראות שמה שעשינו בסן סירו לא היה חד פעמי"

מחזור 5מחצית24/11/2016
הפועל באר שבע
    0
      אינטר
      ברני ארדוב

      בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע

      אחרי ההצגה שנתנה מול הפועל חיפה בליגה, הפועל באר שבע סיימה את הכנותיה לקראת המשחק המסקרן מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) בליגה האירופית מול אינטר האיטלקית, אותה היא הדהימה במילאנו בסיבוב הראשון.

      sheen-shitof

      הסוד? שחיית חתירה

      ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

      בשיתוף TI SWIM
      שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
      יזומן לאלופת אירופה? ויטור/ברני ארדוב

      האלופה תשהה במלון באשקלון עד המשחק, כאשר ברק בכר יקיים את האסיפה שלו מול השחקנים מחר ואז גם יפרסם את הסגל. כבר עתה ברור כי אליניב ברדה לא יהיה כשיר למשחק. כהרגלו, המאמן לא תרגל הרכב, אך עושה רושם כי ימשיך בשיטת שלושת הבלמים בה השתמש במשחקים במסגרת האירופית. לואי טהא צפוי להצטרף לחוליית ההגנה, אם כי ייתכן שיהיה זה בסופו של דבר מתן אוחיון. בחוד ישנה התלבטות בין בן שהר ללוסיו, כאשר למרות כושרו המצוין של שהר, עשוי דווקא הברזילאי לקבל עדיפות. מיכאל אוחנה לא רשאי לשחק באירופה ואובידיו הובאן יחזור לקישור במקומו.

      עוד בנושא:

      הפועל באר שבע: טהא או הובאן יחליפו את אוחנה נגד אינטר
      הפועל באר שבע: מתן אוחיון חתם לשנתיים נוספות
      אינטר: מכת הפציעות נמשכת, גם דוידה סנטון לא ימריא לישראל

      מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
      ישלים ניצחון כפול על אינטר? ברק בכר/ברני ארדוב

      "אינטר היא קבוצה נהדרת, עם איכות מיוחדת. אנחנו שמחים לשחק מולם. יש להם אפשרויות רבות, הם החליפו מאמן בתקופה האחרונה ואני יודע בוודאות שהם ירצו להראות לו שהם יכולים לעשות דברים בצורה טובה יותר מאשר הם עשו בקמפיין עד עכשיו. אנחנו רוצים לשחק כמו ששיחקנו בסן סירו, ולהראות את היכולת שלנו", פתח מיגל ויטור את מסיבת העיתונאים.

      ברק בכר התייחס למצב בבית י"א בליגה האירופית: "ברור שאינטר זו לא עוד קבוצה, מדובר במועדון פאר. יש כאן חוויה לעיר ולאוהדים. כל עוד יש סיכוי להעפיל, נעשה את הכול כדי לעלות. לא תמיד צריך להביא חידושים בהכנות למשחקים, זה תלוי ביריבה ובכושר של השחקנים. נבוא במוכנות מלאה, יש לאינטר סגל עמוס בשחקני נבחרות, יהיה לנו קשה. זה המשחק השני של סטפנו פיולי, הם היו ראויים לנצח את מילאן בדרבי. אני בטוח שהם ירצו להמשיך את המומנטום הטוב שלהם. מתוך חמשת החיסורים שלהם יש שניים שלא יכולים גם ככה לשחק בליגה האירופית, יש לאינטר סגל עמוק".

      מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לצד מיגל ויטור. ברני ארדוב
      מחמיאים לאינטר. ויטור ובכר/ברני ארדוב

      "שקיבלנו את ההגרלה ידענו שיהיה קשה. ספרטה פראג היא עוצמתית כמו שראינו, וגם סאות'המפטון היא יריבה קשה. עדיין יש לנו סיכוי, אנחנו במצב שאם ננצח אז יהיה אפשר לחלום על שלב הבא", הוסיף בכר: "זה מצחיק להגיד שאנחנו פייבוריטים מול אינטר. הם קבוצה חזקה, עם שחקנים מצוינים. אנחנו מגיעים למצבים במשחקים, כמו מול ספרטה בבית, אבל כל משחק נלקח לגופו".

      "כמובן שתוך כדי תנועה חושבים על העתיד, כמו שעשינו עם מתן אוחיון. אני מקווה שרוב הסגל יישאר כאן בשנים הקרובות, זה יתרון גדול שסגל רץ יחד ומכיר אחד את השני. ברוב הזמן אנחנו מתרכזים בעבודה כרגע, מדי פעם כן חושבים על העתיד", סיכם בכר לקראת חלון ההעברות והוסיף בנוגע להמשך דרכו: "אני לא רואה שום סיבה להמשיך כאן לעונה נוספת".

      ויטור הסביר: "מבט על התקציבים של שתי הקבוצות לא מציב אותנו כפייבוריטים. אנחנו רוצים להראות שמה שעשינו בסן סירו לא היה חד פעמי, אלא שאפשר לעשות זאת שוב. נבוא עם אמביציה גדולה כדי להשיג ניצחון".

      על האפשרות לפיה הוא יזומן לנבחרת פורטוגל אמר הבלם: "אני לא חושב על שום דבר כרגע, אני חושב רק על הפועל באר שבע. כל שחקן שואף לשחק בנבחרת ובליגות הטובות ביותר, אני עדיין שואף לזה. אני מתרכז בהשגת המטרות של הקבוצה. הראש שלי רק בבאר שבע".

      מאמן אינטר סטפנו פיולי חוגג. רויטרס
      סגל חסר. פיולי בסיום הדרבי/רויטרס

      אינטר תגיע לאצטדיון טרנר ביום חמישי למפגש מול הפועל באר שבע עם סיכויים נמוכים להעפיל לשלב בליגה האירופית. אם זה לא מספיק, הרי שהנראזורי סובלים ממכת פציעות של ממש. בעוד ז'ואאו מריו, ז'ופרי קונדוגביה, סטבן יובטיץ' וגבריאל "גביגול" ברבוסה יחמיצו את ההתמודדות בשל נהלי הפייר פליי של אופ"א, גם גארי מדל ודוידה סנטון לא יצטרפו לחבריהם במסע לישראל, לאחר שנפצעו בדרבי מול מילאן ולא התאוששו בזמן. רודריגו פלאסיו הפצוע בספק למשחק.

      על פי התקשורת האיטלקית, המאמן החדש סטפנו פיולי בחן באימונים האחרונים מערך של 4-2-3-1, כשבחלק ההתקפי אמורים לפתוח מאורו איקרדי, אדר ואבר באנגה. מאוחר יותר, מאימון הקבוצה נזרק אנדראה ראנוקיה. הבלם התעמת עם עוזר המאמן וולטר סמואל, שדרש מפיולי להוריד אותו מכר הדשא. סמואל זעם על השגיאות ההגנתיות שביצע הבלם במהלך תרגול הקבוצה, פיולי ששקל לשלב את ראנוקיה בהרכב מול הפועל באר שבע, נענה לבקשה של עוזרו ולא ברור האם האיטלקי יכלל בסגל המשחק הקצר של הנראזורי.

      במסיבת העיתונאים של אינטר סיפר סטפנו פיולי: "הצגנו יכולת טובה בדרבי, הוא היווה הכנה טובה לקראת המשחק מחר ואנחנו מקווים לנצח. זו הסיטואציה שנוצרה וננסה להתמודד איתה בצורה טובה, נתרכז במשחק מול הפועל באר שבע ורק אז נחשוב על המשחקים הבאים. אינטר לא הייתה בשפל, יש רצון גדול לשנות את המצב של המועדון".

      על הדיווחים אודות העובדה כי הוא ממלא את המקום עד מינויו של דייגו סימאונה סיפר פיולי: "אני מרוכז אך ורק בעבודה שלי. לא מעניין אותי מה אומרים הפרשנים והעיתונאים, אין לי זמן לעסוק בדברים האלה. אני מתרכז אך ורק במשימות שלנו".

      קשר הנראזורי ונבחרת איטליה, אנטוניו קנדרבה, הוסיף: "במשחק הקודם שיחקנו בצורה שלא מתאימה לאינטר, יש לנו משחק חשוב מחר ואותו אנחנו רוצים לנצח. אנחנו תמיד מחוייבים לחולצה של אינטר, יש לנו הזדמנות להשתפר כקבוצה ככל שנהיה יותר ויותר ביחד".

      וובה בראון באימון/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully