וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: טהא או הובאן יחליפו את אוחנה נגד אינטר

אוחנה לא רשאי לשחק בליגה האירופית וברק בכר מתלבט בנוגע למערך ביום חמישי. האוהדים מקווים לקבל אישורים להשתמש במנואלה שנרכשה תמורת כ-100 אלף שקל. דנילוביץ' מנסה לעזור

אוהדי הפועל באר שבע תכננו להציג תפאורה ראשונית וייחודית בארץ במשחק הליגה האירופית נגד אינטר ביום חמישי (20:00), אך אתמול התבשרו שלא יוכלו לעשות זאת בשל היעדר אישורים מתאימים. כזכור, האוהדים יצאו בגיוס המונים לרכישת מכשיר מנואלה, מכשיר המאפשר הקמת תפאורה ייחודית ביציעים כנהוג אצל קבוצות באירופה דוגמת דורטמונד הגרמנית.

בתוך יום הצליחו האוהדים לגייס מעל 100 אלף שקלים ורכשו את המכשיר. התכנון היה לחנוך אותו במשחק מול אינטר אלא שנכון לעכשיו לא התקבלו עדיין כל האישורים הבטיחותיים. מי שניסה להתערב בעניין ולקדם את התהליכים הוא ראש העיר רוביק דנילוביץ שגם עתה פועל לקידום העניין. כעת אוהדי הקבוצה מקווים שיהיה ניתן כבר במחזורי הליגה הקרובים להשתמש במנואלה ולהתקין אותה באופן קבוע ביציע הדרומי.

אליניב ברדה, וובה בראון ומאור מליקסון לא יהיו כשירים למשחק נגד האיטלקים. ברק בכר עדיין לא מתרגל הרכבים, אבל יהיה חייב לבצע לפחות שינוי אחד לעומת הניצחון על הפועל חיפה: כשמיכאל אוחנה יפנה את המקום בגלל שהוא לא נרשם לליגה האירופית. לואי טהא או אובידיו הובאן יתפסו את מקומו בהרכב.

במועדון ממשיכים לתכנן גם את העונה הבאה. מאור בוזגלו כבר קיבל הזמנה לשיחות בנוגע להארכת חוזהו ובן שהר קיבל מסרים דומים. מהראן ראדי ודודו גורש צפויים לקבל הודעה כזו בקרוב ולהיפגש עם ההנהלה בנוגע לחוזים חדשים.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מתן אוחיון חתם לשנתיים נוספות
דור אלו על הכוונת של הפועל באר שבע

- אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקווים לבשורה. אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully