וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראנוקיה נזרק מאימון אינטר, סנטון הצטרף לרשימת הפצועים

הבלם ביצע מספר שגיאות הגנתיות בתרגול שעוררו את זעמו של סמואל, פיולי נענה לבקשה של עוזר המאמן ודרש מהבלם לעזוב את האימון. המגן לא ימריא לישראל, פלאסיו בספק לקראת באר שבע

שחקן אינטר דוידה סנטון. AP
באר שבע תנצל את המצב? סנטון/AP

אינטר תגיע לאצטדיון טרנר ביום חמישי למפגש מול הפועל באר שבע עם סיכויים נמוכים להעפיל לשלב בליגה האירופית. אם זה לא מספיק, הרי שהנראזורי סובלים ממכת פציעות של ממש. בעוד ז'ואאו מריו, ז'ופרי קונדוגביה, סטבן יובטיץ' וגבריאל "גביגול" ברבוסה יחמיצו את ההתמודדות בשל נהלי הפייר פליי של אופ"א, גם גארי מדל ודוידה סנטון לא יצטרפו לחבריהם במסע לישראל, לאחר שנפצעו בדרבי מול מילאן ולא התאוששו בזמן. רודריגו פלאסיו הפצוע בספק למשחק.

על פי התקשורת האיטלקית, המאמן החדש סטפנו פיולי בחן באימונים האחרונים מערך של 4-2-3-1, כשבחלק ההתקפי אמורים לפתוח מאורו איקרדי, אדר ואבר באנגה.

פליפה מלו, שמיעט לשחק העונה, צפוי לעזוב בינואר אך סוכנו הבהיר שזה לא יהיה לוולנסיה: "יש לו עוד שנה וחצי לחוזה באינטרנט. בשל מצבה הכלכלי והמקצועי, ולנסיה היא לא אופציה. מלו כבר בן 33 והוא מחפש משהו אחר, לחזור הביתה או לשחק בליגה פחות תחרותית. אם יעזוב את אינטר זה יהיה לליגה פחות טובה". גם גלאטסראיי הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקשר הברזילאי, ששיחק בעבר אצל הענקית הטורקית.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: טהא או הובאן יחליפו את אוחנה נגד אינטר
ברק בכר: "מצחיק להגיד שאנחנו פייבוריטית מול אינטר"

אנדראה ראנוקיה בלם אינטר. AP
יודח גם מהסגל? ראנוקיה/AP

מאוחר יותר, מאימון הקבוצה נזרק אנדראה ראנוקיה. הבלם התעמת עם עוזר המאמן וולטר סמואל, שדרש מפיולי להוריד אותו מכר הדשא. סמואל זעם על השגיאות ההגנתיות שביצע הבלם במהלך תרגול הקבוצה, פיולי ששקל לשלב את ראנוקיה בהרכב מול הפועל באר שבע, נענה לבקשה של עוזרו ולא ברור האם האיטלקי יכלל בסגל המשחק הקצר של הנראזורי.

הסגל המלא של אינטר:
שוערים: סמיר הנדאנוביץ', חואן פאסלו קאריסו, תומאסו ברני
הגנה: אנדראה ראנוקיה, כריסטיאן אנסלדי, ג'ייסון מוריו, מירנדה, דנילו ד'אמברוסיו, יוטו נגאטומו, סנה מיאנג
קישור: פליפה מלו, אבר באנגה, אסן גנוקורי, מרצלו ברוזוביץ'
התקפה: מאורו איקרדי, ג'ונתן ביאביאני, אדר, איבן פרישיץ', אנטוניו קנדרבה, אנדראה פינאמונטי


עדכון ראשון: 06:52

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully