וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התפרצות אוהדיה: בית"ר ירושלים נענשה בעונש רדיוס עם קהל

23.11.2016 / 20:18

המועדון נענשה על אירועי המשחק מול הפועל תל אביב וצפוי לממש את הרדיוס במשחק הבית הבא, מול הפועל באר שבע. לידור כהן הגיב לפוסט של אחיו נגד רב"ש: "אני מאוכזב וזה לגיטימי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נענשה היום (רביעי) ברדיוס עם קהל במשחק הבית הקרוב שלה, זאת בשל התפרצות אוהדים במשחק מול הפועל תל אביב, אירוע שגרם לעיכוב המשחק ואירוע רביעי תוך פחות משנה. "בגלל שעומד עונש של קיום משחק ללא קהל, אשר לא מומש בשני האירועים הקודמים, עונש של משחק רדיוס אחד עם קהל, אשר חומרתו מופחתת יותר מרדיוס ללא קהל, בתקווה שאוהדי הקבוצה אשר ייאלצו לנדוד למגרש חלופי יבינו את חומרת המעשים", נכתב בהחלטה. כמו כן, נקנסה היום הקבוצה בסך 10,000 שקל על השלכת גלילי נייר וכוס קפה של אוהדיה במשחק מול הפועל תל אביב.

התקנון קובע כי משחק הרדיוס צריך להיות ממומש במשחק הבית הבא של המועדון - כלומר, במקרה של בית"ר, מול הפועל באר שבע ב-12 בדצמבר.

עוד בנושא:

השחקנים לא הבינו את ההרכב. רב"ש צרח: בושה
איתי שכטר: "צריך להגיד את האמת, להפועל הגיע לנצח הערב"
המסר של קליימן, הבעיה של בן שמעון: הטופ והפלופ של המשחק המרכזי

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ההתפרעות עלתה ביוקר. אוהדי בית"ר/יוסי ציפקיס

לא רק חלק מאוהדי בית"ר ירושלים לא אהבו את החילוף של לידור כהן בדקה ה-25 מול הפועל תל אביב. גם אחיו תומר לא אהב זאת, והוא שיתף את תחושותיו בדף הפייסבוק שלו, לפני שמחק את הפוסט: "אני חושב שזו בושה מה שעושים ללידור. הוא נכנס שני משחקים כמחליף והיה טוב אז למה להתנהל מולו ככה? מתחילת העונה זה ככה, רן (בן שמעון) לא סופר אותו ומתנהג אליו בזלזול. איך אפשר להצליח ככה".

תומר כהן הוסיף: "אני כותב כאוהד בית"ר ירושלים וגם כאחד שכואב לו על אח שלו כי הוא לא יוכל להצליח שמתייחסים אליו ככה. אני לא כותב כמישהו שמייצג את לידור או אחד שאחראי אליו, הוא אדון לעצמו, אני כותב את מה שכואב לי כאחד שאכפת לו ממנו ומבית"ר. בית"ר חשובה לי וכואב לי איך שהיא נראית. עדיף שרן בן שמעון ישים את המפתחות ויילך, אולי שישים שני שוערים כדי לסחוט עוד תיקו".

בשעות הצהריים פרסם לידור כהן תגובה בחשבון האינסטגרם שלו בה כתב: "לאור מה שהתפרסם בשעות האחרונות אני רוצה להבהיר ולהדגיש כי טובת המועדון והקבוצה לנגד עיני תמיד. הדברים שאמר אחי נאמרו מתוך כאב, אך אין לי יד בדבר ואין לי כוונה לפגוע באף אחד. אני אדון לעצמי וכן, אני מאוכזב וזה לגיטימי, אבל אמשיך לעבוד קשה ולהוכיח שמקומי על המגרש".

עוד קודם לכן, סוכנו של לידור כהן, שלומי בן עזרא ביקש להבהיר: "עם כל הכאב והצער של המשפחה גם בתקופות רעות אנחנו מכבדים את המאמן ואת המועדון ולידור מתעסק אך ורק במשחק הקרוב נגד בני סכנין. לידור עבר תקופות קשות והוא יתמודד עם זה רק בעבודה קשה. הוא בחור שקט וצנוע ולא מתאים לו כל הרעש הזה סביבו. הוא ידבר אך ורק דרך המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול יובל שפונגין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מתחילת העונה זה ככה". לידור כהן/ברני ארדוב

בתוך כך, היום נקבע בבוררות בין ארסניו ולפורט לבית"ר ירושלים כי השחקן ישוב מיידית להתאמן עם סגל הקבוצה בסיכום בין שני הצדדים. עדיין, נראה כי השחקן יסכם על התרת חוזהו בינואר ויעבור לקבוצה אחרת.

בנוגע לרועי זיקרי, בבוררות נקבע כי השחקן משוחרר מבית"ר ירושלים ויכול לעבור לכל קבוצה שיחפוץ כבר בינואר. ההחלטה לגבי הנושא הכספי ומספר המשכורות המגיעות לו תיקבע במהלך חודש פברואר. זיקרי מתאמן כעת עם ראשון לציון.

עדכון ראשון: 10:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully