וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים לא הבינו את ההרכב. רב"ש צרח: בושה

22.11.2016 / 7:32

מאמן בית"ר, שלא יוצא נקי, הרעיד את טדי במחצית. בבית"ר לא חושבים שהיה זלזול: יש כאן שחקנים שלא עומדים בלחץ של טדי. בעקבות המצב, צפויים שינויים בסגל ובהרכב והמשחק מול סכנין יהיה נקודת האל חזור. "יכול להיות יותר גרוע". הקבוצה תעמוד לדין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. איתי שכטר אמר בסיום המשחק כי "הגיע להפועל לנצח. לא היינו טובים, לא היינו ראשונים לתאקלים, לא שיחקנו טוב ואכזבנו". האמת, הוא היה קרוב לדקלם את הגערות של רן בן שמעון במחצית המשחק. מי שהיה באיזור המנהרה בטדי שמע היטב את הצרחות של המאמן. רב"ש זעם על היכולת של שחקניו וצעק עליהם: "תראו איך אתם נראים, זו בושה! אתם לא לוחצים, לא מניעים, לא משחקים בכלל. אתם לא ראשונים לתאקלים, לא אגרסיביים, אי אפשר להיראות ככה". רב"ש המשיך לאחר מכן עם מספר הוראות לשחקנים ואמר להם מה הוא רוצה לראות אחרת במחצית השנייה, אך כנראה שגם זה לא השפיע. איך אמר אחד מאנשי בית"ר? "אם אווירה כזאת לא השפיעה על השחקנים, כנראה ששום דבר כבר לא יעזור".

אם בדרך כלל עיקר הביקורות מוטחות ברן בן שמעון, השחקנים ספגו אתמול לא פחות. בבית"ר אמרו: "חלק מהאנשים כאן לא מבינים לאן הגיעו, כדאי שיתעוררו מהר אחרת כבר בינואר יהיו שינויים גדולים. לא משנה מי המאמן, במשחק כזה עם אווירה כזאת שחקן שלובש את החולצה של בית"ר לא יכול להיראות ככה, וזה כולל כמעט את כולם". היחיד שעוד זכה למחמאות היה בוריס קליימן, שהציל את הקבוצה אתמול מהפסד מביך.

עוד בנושא:
קליימן הציל את בית"ר ירושלים, שסחטה 1:1 ביתי מהפועל תל אביב
הרוש: "ידענו שבית"ר תזלזל, חשבו שם שזה יהיה טיול בפארק"
איתי שכטר: "צריך להגיד את האמת, להפועל הגיע לנצח הערב"
המסר של קליימן, הבעיה של בן שמעון: מדור הטופ והפלופ

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
זעם בהפסקה. בן שמעון/יוסי ציפקיס

2. הדיבורים על כך ששחקני בית"ר זלזלו בהפועל תל אביב קצת רחוקים מהמציאות, אולי אפילו עושים הנחה מסויימת לשחקנים בצהוב-שחור, שהגיעו דרוכים מאוד. במלון לפני המשחק הם פגשו מספר משפחות של אוהדים שהגיעו במיוחד מבית שאן, ראש פינה ועוד מספר יישובים בגליל במיוחד למשחק: "עשינו את כל הדרך, לקחנו מלון ללילה, תגרמו לנו לשמוח", אמרו לשחקני בית"ר לפני המשחק. השחקנים רצו, אך כנראה שלפחות חלקם לא מסוגלים. בית"ר חסרה כישרון העונה אך אתמול זיהו לא מעט גורמים במועדון כי שחקנים לא עומדים בלחץ של האווירה בטדי ומתקשים לתפקד, כולל הזרים שכנראה הכניסו להם יותר מדי לראש את החשיבות של המשחק.

3. בית"ר אמורה לקבל מהזרים שלה ערך מוסף, אבל אתמול זה ממש לא קרה. מרסל הייסטר, אריק סאבו וז'והאן אודל לא באמת היו בטדי. הייסטר איבד את הביטחון עוד במחצית הראשונה ואילו במקרה של סאבו ואודל גם בבית"ר הבינו אתמול כי כנראה שהגיע הזמן שיירדו לספסל. אודל עובר פציעות קטנות לאחרונה והיכולת שלו נפגעת. רק ביום שישי האחרון, שבועיים לאחר המשחק הקודם נגד רעננה, אודל חזר לעשות אימוני ריצות. בבית"ר אמרו אתמול כי מעתה ואילך מי שלא מסוגל להתאמן גם לא יקבל את הזכות לפתוח. באופן כללי בבית"ר הייתה אכזבה מהיכולת החלשה של המגינים אתמול וייתכן כי יהיו שינויים בעמדות אלה כבר בשבוע הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. יוסי ציפקיס
אכזבה מההגנה. קלטינס/יוסי ציפקיס

4. רן בן שמעון התלבט בימים שלפני המשחק בנוגע להרכב. יום לפני המשחק קלאודמיר סיפר לחבריו כי המאמן אמר לו שכנראה לא יפתח בהרכב כי הכיוון הוא יותר התקפי. בבית"ר לא בדיוק הבינו מה בן שמעון עושה עם ההרכב הזה וביקרו את המאמן: "גם אם רן בוחר הרכב התקפי, חייב לשחק מישהו אחרון בקישור. לא דן ולא סאבו כאלה ואי אפשר לצפות שעידן ורד, שלא התאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה, יחזיק את האמצע. הלכנו לאיבוד כמו במשחק נגד הפועל חיפה, מזל שרן הגיב, אחרת המשחק היה גמור עד למחצית".

המאמן נשאל על כך בסיום ואמר: "עלינו בהרכב שעלה במחצית השנייה נגד רעננה והיה טוב. היינו רכים באמצע ועשינו חילוף מקצועי. הרגשתי שהקבוצה הייתה צריכה חילוף טקטי וזה החזיר אותנו למשחק. יש לנו קבוצה הרבה יותר טובה מאיך שהיא נראתה היום. מה החלק שלי? על זה נדבר בתקופות אחרות, כרגע אנחנו עסוקים בעשייה". לפחות עד למשחק עם בני סכנין יש לרן בן שמעון גב מהבעלים אלי טביב, גם בשל העובדה כי מצבת המאמנים בשוק לא מזהירה. מה יהיה אם בית"ר תמעד גם נגד סכנין? בבית"ר אמרו אתמול: "יהיה רע מאוד. זה לא רק מאמן, זה תגובה של הקהל ואווירה כללית שאולי תביא להידרדרות של כל העונה הזאת למקומות רעים. לפעמים חושבים שלא יכול להיות יותר גרוע אבל יכול להיות, כדור שלג בבית"ר זה משהו מאוד מסוכן".

5. עם כל האכזבה, איתי שכטר מסרב להשלים עם הקביעה שבית"ר פשוט קבוצה בינונית העונה. "אכזבנו, נראינו רע, הכל נכון, אבל אני לא חושב שאנחנו קבוצה בינונית", אמר. "הראינו למה אנחנו מסוגלים במשחקים אחרים, אנחנו שווים הרבה יותר ממה שראו היום. נצטרך לצאת מהתקופה הזאת עם ניצחונות, אין לנו ברירה אחרת. המצב כרגע נראה לא טוב אבל יש פה מי שיוציא את הקבוצה מהמצב הזה". 20 אלף איש היו אתמול בטדי, מה שיניב לבית"ר הכנסה של קרוב ל-1.5 מיליון שקל. במקביל, תעמוד הקבוצה לדין על השלכת גלילי נייר למגרש ופריצה של מספר אוהדים למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully