וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "צריך להגיד את האמת, להפועל הגיע לנצח הערב"

21.11.2016 / 23:30

כובש שער השוויון לזכות בית"ר ירושלים, נשמע מאוכזב מאוד לאחר ה-1:1 מול הפועל תל אביב: "סיימנו בתיקו בזכות מזל, צריך להגיד תודה לקליימן". בן שמעון: "לא שיחקנו חכם מול הצפיפות"

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"יש פער בין מה שהקבוצה יכולה לעשות ובין מה שקורה על הדשא". רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-1:1 שלא סייע לאף אחת מהקבוצות. איתי שכטר כבש את שער השוויון לאחר שעומרי אלטמן העלה את האדומים ליתרון, אך הקבוצה של בן שמעון פספסה הזדמנות להתקרב לקבוצות הצמרת, והיא נותרה במקום החמישי, עם ארבע נקודות פחות ממכבי פתח תקוה. יש לציין שגם אוהדי הקבוצה המארחת לא היו מרוצים מהמשחק, וחלקם אף קראו קריאות בוז בסיום. במועדון יכולים להיות מרוצים מבוריס קליימן, שרשם מספר הצלות יפות.

מאמן הירושלמים, רן בן שמעון, התייחס למשחק שנערך הערב באצטדיון טדי: "לא היינו חכמים הערב מול הצפיפות של הפועל תל אביב. במצב כזה צריך לדעת לשחק חכם, אך לא מצאנו את האנרגיות לכך ולא היינו מספיק טובים. לעיתים זה מה שקורה כשחוזרים מפגרה אך צריך לדעת להתמודד עם זה. אני חושב ששלטנו היום, אבל זה לא מנחם אף אחד. לא מצאנו היום את האנרגיות הנכונות כדי לשבור את הצפיפות".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1
אריאל הרוש: "ידענו שבית"ר תזלזל, חשבו שם שזה יהיה טיול בפארק"
המסר של קליימן, הבעיה של בן שמעון: הטופ והפלופ של המשחק המרכזי

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר עובר את שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. יוסי ציפקיס
"איתי התעייף ולכן הוצאתי אותו". בן שמעון על שכטר/יוסי ציפקיס

כשנשאל על החילוף המוקדם, בו הכניס את קלאודמיר במקום לידור כהן בדקה ה-25, אמר: "עליתי במערך לא נכון. היינו מאוד רכים, אך ברגע שקלאודמיר נכנס מצאנו איזון. זה היה משחק מוזר כי רצנו הרבה מאוד בלי תכלית. בכל מקרה, לא הייו מספיק טובים ולא ננסה לסובב את זה. נלמד מהמשחק היום וננסה למצוא מומנטום כדי לייצר רצף ניצחונות".

על שריקות הבוז של הקהל אמר: "זכותו של הקהל להביע את מחאתו, זה בסדר. הוצאתי את איתי שכטר כי הוא התעייף ואלה החלטות מקצועיות שלי. יש תקופות פחות טובות ונשתדל לצאת מזה. אני לא מסכם היום את העונה, אני רוצה שנייצר רצף ניצחונות ומאוד כואב לי שיש פער בין מה שהקבוצה יכולה לעשות ובין מה שאנחנו עושים בפועל. כמו שאמרתי, היו לנו משחקים טובים העונה וצריך לדחוף את השחקנים לשם. אני מאמין שהצליח לחזור לשם".

גם כובש שער השוויון, איתי שכטר, נשמע מאוד מאוכזב בסיום, ואמר: "אני מאוד מתוסכל. באו לכאן מעל 20 אלף אוהדים והיינו צריכים להראות הרבה יותר טוב. להפועל הגיע לנצח, צריך להגיד את האמת. יצאנו עם תיקו בזכות מזל ולפעמים צריך את זה בכדורגל. צריך להגיד תודה גם לבוריס קליימן שלקח כמה כדורים שהראו כמה הוא טוב. עכשיו אנחנו צריכים לנוח ולראות איפה לא היינו טובים הערב. לצערי, הפסדנו כמעט בכל מקום על המגרש. אני מאוכזב מכך אך זה הכדורגל. יכול להיות שגם הפגרה פגעה בנו. לקחנו נקודה שפחות הגיעה לנו היום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully