וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "בעונה הבאה יהיו כאן אולי זר אחד או שניים, סילבס מודע לכך"

הבעלים של עירוני קרית שמונה הצהיר בתכנית "טוכמן וחמי": "העונה היתה כישלון גדול, החלטתי ללכת בכיוון של לבנות על ישראלים", והוסיף: "להאסלביינק יש הצעות מטורקיה, רוסיה וישראל, הוא לא סגור בשום קבוצה"

צילום מסך

איזי שרצקי, הבעלים של עירוני קרית שמונה, התראיין היום (ראשון) לתכנית "טוכמן וחמי" והודה: "העונה הייתה כישלון גדול. מאמנים שנשארו אצלי רק עונה אחת לא הצליחו, אז החלטתי לתת לסילבס עוד צ'אנס. הרבה שחקנים לא יישארו בעונה הבאה. כל החלוצים ביחד כבשו חמישה שערים. האסלביינק? יש לו הצעות מטורקיה, רוסיה וישראל. נראה איך יתקדמו העניינים. הוא לא סגור בשום קבוצה לעונה הבאה".

"החלטתי ללכת בכיוון של לבנות על ישראלים", הצהיר שרצקי. "אני אתן לשחקנים שלא כובשים להמשיך? יהיו לי אולי זר אחד או שניים. לקחתי אליפות עם שחקנים שבאו מהנוער: עמוס, רוצ'ט, צדק. השנה הבאתי שחקנים בהרבה כסף וזה לא עבד. סילבס מודע לתוכנית להתבסס על ישראלים".

עוד בנושא

קרית שמונה הודיעה שחיים סילבס ימשיך כמאמן בעונה הבאה
מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את קרית שמונה

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
"שני המאמנים המצליחים בארץ עברו אצלי". איזי שרצקי/סוכנות ג'יני

על בני בן זקן אמר שרצקי: "בן זקן הוא כמו ילד שלי, הוא גדל אצלי במשך 20 שנה. הוא עשה טעות ואחר כך התנצל מאה פעם, סידרתי לו את הפועל עפולה. לדעתי הוא מאמן מצוין. שני המאמנים המצליחים בארץ עברו אצלי, יחד עם ברק בכר שבני היה עוזר שלו. את האימונים טביב לא קובע, הוא לא מעביר וידאו. אם בני לא היה טוב זה לא היה מתפתח ככה".

לגבי ההתאחדות אמר: "מה שקורה שם זה שערורייה. עיני מתפטר וקובע מי יהיה המאמן? יושב ראש ההתאחדות צריך לקבוע. צריך להקדים את הבחירות ליו"ר ההתאחדות ואז לתת לו לקבוע. הפיתרון הכי טוב זה איציק קורנפיין כמנכ"ל ושינו זוארץ כיו"ר. שניהם אנשים טובים שמבינים כדורגל. אם איציק מוכן להיות יו"ר בלי שכר זה מצוין, צריך לבחור בו עכשיו ושיקבע מאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully