וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי נקנס ב-10 אלף ש"ח: "אמרו לי שחכמון שלח ווינר ואין לי הוכחה"

28.8.2019 / 18:02

בעלי עירוני קרית שמונה האשים את השופט גם בדיון המשמעתי, הדיין עו"ד לנדאו השיב: "זו חציה עמוקה יותר לשטח הביטוי הפסול"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

בווידאו: התגובות לאחר התיקו בין הפועל תל אביב למכבי נתניה

איזי שרצקי נקנס היום (רביעי) בסכום של 10,000 שקלים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהדיין עו"ד גיורא לנדאו הרשיע אותו בעבירה של התבטאות בלתי הולמת כלפי שופט משחק. כזכור, בעלי עירוני קרית שמונה האשים את השופט אלי חכמון לאחר ההפסד הדרמטי 2:1 לבני יהודה ביום ראשון וטען: "צריך להעיף את השופט הזה מהכדורגל. אין לו מושג. הוא לא היה שורק עד שלא היינו סופגים". הקבוצה עצמה קיבלה עונש אזהרה בלבד".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
האשמות חמורות. איזי שרצקי/שלומי גבאי

בבית הדין אמר שרצקי: "קיבלתי טלפון של חברים שלי ב-VAR שאמרו לי שלא היה אדום. כולם אומרים שחכמון עשה ווינר ואין לי הוכחה לכך. המשחק היה לא ספורטיבי וכך גם אמרה לי יו"ר ועדת השופטים. יהיה משחק חוזר כי אם לא אז לא אהיה כאן. אחר כך הוא הרחיק לי עוד שחקן והוסיף 13 דקות, עד שהם לא שמו גול. השקעתי בכדורגל 450 מיליון שקלים ונמאס לי מכל מה שקורה".

הדיין לנדאו כתב בהחלטתו: "מר שרצקי חצה את הגבול בין התבטאות לגיטימית להתבטאות החוצה את הקו ומהווה עבירת משמעת. למותר לציין כי התוספת של מר שרצקי במהלך הדיון כי שמע מ'אלף אנשים' כדבריו, שהשופט שולח ווינר כל שבוע ועובדה זו משפיעה על שיקול דעתו, היא חציה עמוקה יותר לשטח הביטוי הפסול. בדברי אלה מטיל שרצקי דופי ביושרו האישי של שופט המשחק, בלא כל הוכחה לדבריו, ועל כך יש פסול בדבריו אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully