וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: אדם אריאל שלח את מכבי ראשל"צ לגמר עם שלשת ניצחון על הבאזר מול הפועל ירושלים

לא ייאמן: הכתומים כבר שמטו יתרון בן 22 נקודות, וספגו סל שוויון 1.1 שניות לסיום, אך הגארד קלע שלשה בלתי אפשרית על רגל אחת וקבע 97:100 לכתומים על הפועל ירושלים ההמומה

אדם אריאל חוגג עם שחקני מכבי ראשון לציון. דני מרון
ווינר שאט מדהים. שחקני מכבי ראשון חוגגים עם אדם אריאל/דני מרון

מכבי ראשון לציון עלתה לגמר הפיינל פור שנה שנייה ברציפות לאחר שגברה הערב (ראשון) על הפועל ירושלים 97:100 בחצי הגמר הראשון - בזכות סל ניצחון בלתי נשכח של אדם אריאל. השחקנים של גיא גודס הוליכו במהלך כל המחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי שהגיע כבר עד כדי 22 הפרש, אך ירושלים חזרה בזכות משחק עצום של ג'רמי פארגו (32) שקבע שיא נקודות למשחק בפיינל פור.

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הירושלמים חזרו מפיגור גדול, אך הפסידו בצורה אכזרית. תמיר בלאט/דני מרון

במהלך הרבע האחרון היתרון החליף צדדים, כשראשון לציון השתלטה על המשחק והוליכה בפער קטן עד הסיום. הכתומים כבר שמטו יתרון 92:97 כשג'רמי פארגו הנהדר קלע חמש נקודות רצופות בדקה האחרונה. כשנותרה על השעון שניה אחת ועשירית לסיום, מכבי ראשון לציון קיבלה כדור אחרון לנסות לנצח את המשחק. מונרו הכניס כדור לאדם אריאל שעל רגל אחת קלע שלשת ניצחון מדהימה על הבאזר ושלח את ראשון לציון לגמר שנה שנייה ברציפות על חשבון הפועל ירושלים ההמומה, שרשמה הפסד ראשון העונה לכתומים בתזמון הכי גרוע מבחינתה.

קלעו למכבי ראשון לציון: דיאנג'לו הריסון (8 ריב', 5 אס') 21, זאק הנקינס 20, עוז בלייזר 16 ו-5 ריב', דרל מונרו (7 אס', 5 ריב') 13, אלכס המילטון (6 ריב', 5 אס') ואדם אריאל 11 כ"א, נמרוד טישמן 8, נועם דוברת (6:10) ונועם אביבי (2:21) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רמי פארגו (11 מ-19 מהשדה) 32, ג'יימס פלדין 18 ו-6 איבודים, ג'ון הולנד 14 ו-7 ריב', סולימאן בריימו 14 ו-10 ריב', תמיר בלאט 6 ועמנואל טרי 6 כ"א, עידן זלמנסון 4, נמרוד לוי 2, בר טימור (7:50) שותף ולא קלע.

עוד בוואלה!

אדם אריאל אחרי סל הניצחון המדהים: "לא ייאמן, זה משמיים"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר מול שחקן הפועל ירושלים ג'ון הולנד. דני מרון
הפער הכתום חצה כבר את גבול ה-20 הפרש. עוז בלייזר מול ג'ון הולנד/דני מרון
שחקן מכבי ראשון לציון זאק הנקינס מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. דני מרון
הופעה התקפית יוצאת מהכלל. זאק הנקינס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

דיאנג'לו הריסון מסר שני אסיסטים בפתיחה לבלייזר והנקינס, כשמנגד ג'ון הולנד צלף שלשה ראשונה במשחק לזכות הפועל ירושלים. עוז בלייזר המשיך את הפתיחה הנהדרת שלו וסייע לראשון לציון לעלות ל-3:13, מה שגרם לעודד קטש להזעיק פסק זמן ראשון. ג'רמי פארגו היה היחיד שהופיע בירושלים ברבע הזה, שהיה כל כולו כתום והסתיים ב-17:32 למכבי ראשון לציון.

רבע 2:

הכתומים עלו בתחילת הרבע כבר ל-19 הפרש, כשהפועל ירושלים נשענה אך ורק על ג'רמי פארגו. שלשה של הריסון קבעה 19:41 לכתומים וקטש ההמום ביקש עוד פסק זמן. דרל מונרו ירד לספסל לאחר שביצע עבירה שלישית וירושלים ניצלה זאת כדי להוריד את ההפרש למינוס 14 בלבד. בירידה למחצית הוליכו הכתומים 37:50.

שחקן הפועל ירושלים ג'רמי פארגו. דני מרון
סחב את הפועל ירושלים, אך קבוצתו סיימה את עונה. ג'רמי פארגו/דני מרון
אדם אריאל שחקן מכבי ראשון לציון עם עוז בלייזר. דני מרון
שוב ניצח לכתומים משחק בזכות שלשת קלאץ'. אדם אריאל/דני מרון
ג'רמי פארגו שחקן הפועל ירושלים עם בר טימור. דני מרון
סיום עגום לעונה נהדרת. שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים/דני מרון

רבע 3:

ההפרש הכתום ירד לחד ספרתי בפתיחת הרבע השלישי לאחר נקודות של פלדין והולנד. ראשון לציון השיבה לעצמה את ההפרש הדו ספרתי, אך שלשות של פלדין ובלאט קבעו 64:68 בלבד לזכות הכתומים, שלוש דקות לסיום הרבע. האדומים השיגו את המהפך בזכות שתי שלשות של ג'רמי פארגו שקבע 70:72 אדום. בסיום רבע שלישי התקפי במיוחד במהלכו קלעה ירושלים 41 נקודות, הוליכו האדומים 77:78.

רבע 4:

ג'רמי פארגו ודיאנג'לו הריסון קלעו בכל צד, ונדנדת היתרון החליפה צדדים. שלשה של נמרוד טישמן קבעה 82:86 כתום, ועודד קטש הוריד את שחקניו לפסק זמן. הרבע האחרון הוסיף להיות צמוד כשראשון לציון מוליכה לכל אורכו, אך לא מצליחה לברוח. במצב של 92:97 לראשון לציון, פארגו קלע שלשה גדולה. דיאנג'לו הריסון החטיא פעמיים מהקו, וג'רמי פארגו ניצל זאת כדי לקבוע 97:97, כשעל השעון נותרה שניה אחת בלבד. מכבי ראשון לציון הלכה במהלך האחרון לאדם אריאל, שבקושי השתלט על הכדור ועל רגל אחת קלע שלשה מדהימה שניצחה לכתומים את המשחק ושלחה אותם לגמר. 97:100 למכבי ראשון לציון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully