וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת החתימה את הסנטר ג'וש ניבו, ראקים באקלס נשאר בהפועל חיפה

26.7.2020 / 12:37

האמריקני (23, 2.06 מ') שקלע 12.5 נקודות למשחק בשנתו האחרונה במכללת טקסס A&M יצטרף לסגל של אריאל בית הלחמי. הסנטר שעזר לאדומים מהכרמל לעלות לליגת העל סיכם לעוד שנתיים

תמיר בלאט, עידן זלמנסון, בר טימור זורקים מחצי מגרש/מתוך אינסטגרם

שבוע אחרי מינויו של אריאל בית הלחמי למאמנה החדש, הודיעה היום (ראשון) הפועל אילת על החתמתו של סנטר חדש - ג'וש ניבו. ניבו בן ה-23 (2.06 מ') סיים העונה את לימודיו במכללת טקסס A&M, ובשנתו האחרונה העמיד ממוצעים של 12.5 נק', 2.0 חסימות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

ניבו על פי הודעתה של הקבוצה, ניבו יגיע לאילת כבר בתחילת אוגוסט, ומדובר בסנטר חזק ורחב המביא איתו לאילת ארגז כלים מרשים הכולל משחק פוסט אפ נהדר, יכולת חסימה משובחת ושליטה יוצאת דופן מתחת לסל הבאה לידי ביטוי ב-66% ל-2 נקודות.

ג'וש נבו שחקן מכללת טקסס A&M. AP
יגיע לאילת כבר בתחילת אוגוסט. ג'וש ניבו/AP

הפועל חיפה: ראקים באקלס סיכם לשנתיים

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) כי הסנטר ראקים באקלס סיכם את תנאיו לשנתיים נוספות במועדון והוא יהיה השחקן השלישי שעולה איתה מהליגה השנייה לצד ג'ייסון סיגרס ואיגור נסטרנקו. חיפה כבר צירפה שני זרים חדשים לעונה הבאה עם החתמתם של לנארד פרימן וקינן דיוויס והסגל האדום הולך ונשלם.

"אני כל כך שמח לחזור למשפחת הפועל, נרגש להצטרף לליגת העל ומקווה להמשיך את ההצלחה גם בעונה הבאה. תודה רבה לצוות המקצועי, להנהלה ולאוהדים שהביעו בי אמון", אמר באקלס לאחר הסיכום. המאמן אלעד חסין הוסיף: "החיבור של ראקים עם השחקנים ובכלל אל כל אנשי המועדון היה גורם משמעותי בהחלטה להמשיך את שיתוף הפעולה ביחד. בנוסף לכך היכולות שלו על המגרש תרמו רבות להצלחה שלנו שנה שעברה ואנחנו מאמינים שכך יקרה גם השנה".

באקלס (2.05, 29) סיים את לימודיו באוניברסיטת פלורידה אינטרנשיונל בשנת 2014. הוא שיחק בליגה הראשונה באוסטריה ובליגה השנייה באיטליה לפני שניסה את מזלו ללא הצלחה בראסטה פכטה מהבונדסליגה. אחרי קדנציה טובה בקובוט הפינית עבר לליגה השנייה בצרפת והיה מהזרים הטובים בליגה במדי ליל. העונה הגיע להפועל חיפה ורשם 17.7 נקודות ו-9.9 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully