וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי ביטון לשחקני מכבי תל אביב לפני הדרבי: "הפסד להפועל זו נקודה שחורה למועדון"

החשש מהדחה ראשונה אי פעם בשלב רבע הגמר ועוד מול היריבה העירונית, עורר לחץ עצום בקרב הצהובים. צפו בשיחה המתוחה מחדר ההלבשה

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

במכבי תל אביב מתכוננים לקראת עוד משחק מכריע, כשתפגוש הערב (ראשון) את הפועל גלבוע/גליל בחצי גמר הפיינל פור. מדובר בהופעה מספר 12 של הצהובים בארבע האחרונות מתוך 12 פעמים בהן הוכרעה האליפות בפורמט זה, אך לא היה חסר הרבה שהקבוצה של יאניס ספרופולוס כלל לא הייתה מגיעה למעמד, אליו עלתה לאחר סדרה קשה מול יריבתה העירונית הפועל תל אביב.

בסרטון שהעלו אנשי המועדון לרשת, ניתן לראות שיחה מחדר ההלבשה של הצהובים לקראת משחק מספר 3, כשמנהל הקבוצה עמי ביטון מנסה לעורר מוטיבציה בשחקנים המתוחים. "מעולם לא הפסדנו להם סדרת פלייאוף, אף פעם", אמר ביטון לשחקנים. "ואני בטוח שאתם לא רוצים להיות חלק מהיסטוריה שלילית שכזאת".

שחקני מכבי תל אביב דני אבדיה, ג'ייק כהן. דני מרון
חששו מאוד לפני משחק מספר 3. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

צפו בסרטון מחדר ההלבשה

רבים זוכרים את נאום ה-"אם זה 30 הפרש, תעשו את זה 40 הפרש", של שמעון מזרחי במחצית אחד ממשחקי הדרבי בליגה לפני כמה שנים, אך הפעם דבריו של ביטון נאמרו בקונטקסט שונה לחלוטין. לאחר שמנהל הקבוצה סיים לשאת את דבריו, הקריא יובל זוסמן את המאזן של מכבי תל אביב מול יריבתה העירונית בסדרת הפלייאוף (0:13 עד שהסתיימה הסדרה האחרונה). בנוסף, צויין בטקסט שהקריא זוסמן כי מעולם לא קרה שמכבי תל אביב לא העפילה לפיינל פור והבהיר כי להפסיד להפועל תל אביב בסדרה "זו ההשפלה הגדולה ביותר, נקודה שחורה למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully