וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפיינל פור: ווילבקין חוזר, אייסי נרשם - אך בספק למשחק מול גלבוע/גליל

25.7.2020 / 19:40

עם הגארד ששב מהשעיה, תנסה מכבי תל אביב להדיח את האדומים של ליובין, שמחזיקים במאזן מצוין נגד הצהובים בשנים האחרונות. עדיין לא ברור אם שחקן הפנים ישותף

תמיר בלאט, עידן זלמנסון, בר טימור זורקים מחצי מגרש/מתוך אינסטגרם

העולה השנייה לגמר פיינל פור 2020 תיקבע מחר (ראשון, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) במשחק בו יפגשו מכבי תל אביב והפועל גלבוע/גליל. הצהובים, שמעולם לא פספסו פיינל פור, ינסו לזכות באליפות בפעם ה-54, ואילו גלבוע חולמת על זכייה שנייה באליפות אחרי שחזרה למעמד בתום היעדרות של תשע שנים. את המשחק ישפטו עמית בלק, כפיר מועלם ודן ילון.

שתי הקבוצות נפגשו עד היום ארבע פעמים במעמד הפיינל פור, כשהמאזן הוא 1:3 לטובת מכבי תל אביב, ולמעשה בכל אחת מהופעותיה במעמד שיחקה גלבוע נגד הצהובים. שתיהן נפגשו פעמיים העונה, כשקבוצתו של יאניס ספרופולוס מנצחת 110:112 בתום שתי הארכות בגן נר ו-76:99 ביד אליהו. מאז עונת 2013/14 ניצחה גלבוע/גליל לפחות פעם בעונה את מכבי תל אביב, כולל בעונת הירידה שלה, והעונה זאת ההזדמנות האחרונה שלה לעשות זאת. האדומים ניצחו את מכבי ב-7 מ-12 משחקי הליגה האחרונים.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אחרי שעבדו קשה בדרבי, אבדיה ומכבי תל אביב צריכים לעבור מכשול נוסף/דני מרון

אחרי סדרת פלייאוף שהתפתחה בצורה מאוד לא צפויה, מכבי תל אביב מגיעה לפיינל פור מרחק שני ניצחונות מזכייה בתואר ראשון עבורה בעונת 2019/20. הצהובים נראו לא טוב בשניים משלושת משחקיהם נגד הפועל תל אביב, אבל דווקא במשחק שהיו הכי חסרים, הצליחו להתעלות ולהציג רוח לחימה שהספיקה לניצחון. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תקבל בחזרה למשחקי הפיינל פור את סקוטי ווילבקין שהושעה מהמשחק הקובע נגד הפועל תל אביב אך ישחקו ללא יובל זוסמן הפצוע ואלייז'ה בריאנט הפצועים. במועדון רשמו למשחק את קווינסי אייסי, אך שיתופו מוטל בספק. זכייה באליפות תהיה הרצף הארוך ביותר של אליפוויות לצהובים מאז שנת 2007.

התרגשות גדולה בגלבוע/גליל לקראת החזרה לפיינל פור אחרי תשע שנים. הקבוצה של ליאור ליובין סומנה בתחילת העונה כקבוצה שעשויה להלחם על חייה, אך בעזרת ריצה מצוינת בסגל מחודש בתקופת הקורונה, אותה סיימו עם המאזן הטוב בליגה, הצליחו להכנס עד הפיינל פור. בגלבוע יודעים שיצטרכו להגיע למשחק ללא רגשי נחיתות ולהציג הגנה איכותית כדי להפתיע ולהגיע לגמר עשור אחרי הזכייה הקודמת באליפות. יפתח זיו נמצא בכושר פנטסטי בחודש וחצי האחרונים כשהוא עומד על 13.7 נקודות ו-17.2 נקודות מדד לעומת 10.3 נקודות ו-9.6 נקודות מדד לפני עצירת הליגה בשל הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully