וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.7: פ.ס.ז' רוצה את מתאוס קוניה

הצרפתים מעוניינים בחלוץ הרטה ברלין, אבל הדרך לעסקה עוד ארוכה מאוד והגרמנים צפויים לדרוש סכום גבוה מאוד תמורתו

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

העברות

* אנטוורפן, בה משחק ליאור רפאלוב, החתימה לשנתיים את שחקן הכנף ניל דה פאו בן ה-30 שהגיע לאחר שהתיר את חוזהו באטרומיטוס היוונית. הוא מתאחד עם המאמן איבן לקו שהדריך אותו לפני כן בלוקרן.

* פורטו החתימה את הולק, אבל לא החלוץ הברזילאי שכיכב בשורותיה בעבר. מדובר במגן שמאלי בן 21 שמגיע מאתלטיקו מיניירו.

שמועות

* בצרפת מדווחים שהמנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן לאונרדו נחוש לצרף את מתאוס קונייה מהרטה ברלין. עם זאת, העסקה רחוקה מאוד משתי סיבות: בפריז רוצים שהסגל הנוכחי יישאר מרוכז מאוד בליגת האלופות ובנוסף הרטה שילמה על קונייה 18 מיליון יורו רק בינואר ותדרוש עליו סכום גבוה מאוד, מה עוד שהיא במצב פיננסי בו היא לא ממש זקוקה לכסף.

* באתר 'football italia' מדווחים כי מילאן הציעה 14 מיליון יורו עבור שחקן ההגנה של סנט אטיין הצרפתית ווסלי פופאנה. באתר טוענים כי גם לסטר סיטי מעוניינת בשחקן.

* דיווח באיטליה: אברטון קרובים להגיע לסיכום עם נאפולי על רכישתו של אלאן תמורת 38 מיליון יורו.

* ב"מארקה" מדווחים שלמרות הזכייה באליפות, ריאל מדריד מתכננת סוג של מכירת חיסול שתחסוך לה 180 מיליון יורו. על הכוונת: גארת' בייל, חאמס רודריגס, לוקה יוביץ' ומריאנו.

* מנצ'סטר יונייטד מכינה אלטרנטיבות למקרה שלא תצליח לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו, ואחד המסומנים הוא קינגסלי קומאן, שחקן הכנף בן ה-24 של נבחרת צרפת ובאיירן מינכן, שכבש שבעה שערים ובישל עוד שבעה בעונה האחרונה.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה מעוניינת במגן השמאלי יורי ברצ'יצ'ה כדי שיהווה גיבוי לג'ורדי אלבה, אבל סעיף השחרור שלו מאתלטיק בילבאו עומד על 100 מיליון יורו והבאסקים לא מוכנים לדון בו. המגן בן ה-30 נרכש על ידי אתלטיק ב-2018 מפ.ס.ז' תמורת 24 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שהמגן הברזילאי אמרסון, ששייך לברצלונה ושיחק כמושאל בבטיס, עשוי לעבור למילאן לאחר שסוכנו נפגש אמש עם נציגי הרוסונרי. סכום הרכישה עשוי להגיע ל-30 מיליון יורו.

* אחרי הכישלון של ולנסיה להשיג כרטיס לאירופה, היא צפויה למכור לא מעט שחקנים ואחד מהם הוא הקשר הצרפתי ז'ופרה קונדוגביה, שמנהל משא ומתן עם סביליה שבה שיחק בהצלחה ב-2012/13.

* סבסטיאנו אספוסיטו, החלוץ בן ה-18 של אינטר שהספיק לכבוש העונה שער אחד בשבע הופעות בליגה, צפוי לחתום על חוזה חדש בתחילת השבוע ועשוי להיות מושאל לאחר מכן לטורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully