וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפו גומס: "כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו בובת קן אנושית, מדהים כמה שהוא יפה"

קשר אטאלנטה מספר על המפגש עם כוכב יובנטוס בחדר ההלבשה, שהותיר אותו המום: "הסתכלתי עליו מקרוב ואמרתי, 'זה שקר, הוא לא אנושי. זה לא בן אדם, זו בובה'"

חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

כששיחק בספרד, אחד משירי הנאצה הנפוצים ביותר ששרו לכריסטיאנו רונאלדו אוהדים מהקבוצות היריבות היה "רונאלדו, אתה נראה כמו בארבי". אבל יש מי שלא רואה בכך עלבון, אלא מחמאה גדולה.

"כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו בובת קן אנושית. כשפוגשים אותו, מבינים כמה הוא יפה", מספר פאפו גומס מאטאלנטה, אחת הדמויות הצבעוניות והכנות בכדורגל האיטלקי. גומס סיפר בפודקאסט שבו השתתף על המפגש עם הכוכב הפורטוגלי בחדר ההלבשה אחרי משחק בין יובנטוס לאטאלנטה, שהותיר אותו "פעור פה". גומס נכנס לחדר ההלבשה של יובנטוס עם בנו, מעריץ של רונאלדו, כדי להגשים לו חלום ולהצטלם עם אלילו.

"נכנסתי ושאלתי את רונאלדו, 'תוכל להצטלם עם הבן שלי'? אני נשבע שבאותו רגע חשבתי שאני רואה בובה. חשבתי לעצמי, 'זה שקר'. מדהים שהוא יפה. הוא כמו בובה יפהפיה, כמו קן מברבי וקן. מדהים, מדהים", סיפר גומס בחיוך.

כריסטיאנו רונאלדו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
זו בובה או בן אדם?/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
פאפו גומס, אטאלנטה, מול כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
"הסתכלתי עליו מקרוב ואמרתי, 'זה לא אמיתי'". פאפו גומס מול רונאלדו/GettyImages

המראה החיצוני השרירי והמוקפד של רונאלדו מעורר תגובות חיוביות ושליליות מתחילת הקריירה, אולם נראה שבקרב שחקנים מדובר בעיקר במושא לקנאה. שחקן יובנטוס דוגלאס קוסטה סיפר בנובמבר אשתקד ש"מרגע שראינו את כריסטיאנו רונאלדו בלי חולצה, כולנו רצינו גוף כמו שלו". לטענתו, האופן שבו רונאלדו מתחזק את גופו והכושר שבו הוא נמצא, גרם לשאר השחקנים של יובנטוס לנסות להדביק פערים. "אחוזי השומן של כולם ירדו בתקופה האחרונה. הוא מודל לחיקוי עבורנו, גם מחוץ למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully