וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן "מלכותי"? המפגש המסתורי של דילטה לאוטה וזלאטן איברהימוביץ'

הרומן הלוהט של איטליה? הכוכב השבדי של מילאן תועד מחוץ למסעדה במילאנו עם השדרית הפופולרית, על רקע הדיווחים על הפרידה שלה מבן זוגה המתאגרף

TWITTER

הרומן הלוהט של איטליה? השדרית האיטלקייה הפופולרית דילטה לאוטה צולמה מחוץ למסעדה במילאנו לצד כוכב מילאן, זלאטן איברהימוביץ'. דילטה, בעלת 7 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, היא אחת הדמויות הטלוויזיניות הפופולריות בארץ המגף, ובשנה האחרונה ניהלה זוגיות עם המתאגרף האיטלקי דניאלה סקארדינה.

השדרית האיטלקייה דילטה לאוטה מצולמת עם זלאטן איברהימוביץ' במגזין chi. סריקה של שער המגזין, צילום מסך
הצילומים שהסעירו את מדורי הרכילות/צילום מסך, סריקה של שער המגזין
שדרית הקווים האיטלקייה דילטה לאונה. האינסטגרם של דילטה לאונה, אתר רשמי
6.8 מיליון עוקבים באינסטגרם. לאוטה/אתר רשמי, האינסטגרם של דילטה לאונה

בימים האחרונים דווח באיטליה שהזוג נפרד, וסקארדינה אף נסע לבד לחופשה לאיביזה בלי מי שאמורה להיות זוגתו. במקרה, או שלא במקרה, בזמן שסקארדינה מבלה באיביזה - לאוטה צולמה מחוץ למסעדה שבה שהה גם זלאטן, כשהם מבלים עם עוד מספר חברים.

View this post on Instagram

Zlatan approva @buddyfit_it ???

A post shared by ?Diletta Leotta? (@dilettaleotta) on

יש לציין כי זלאטן ולאוטה ערכו שיתוף פעולה עסקי בימים האחרונים, והעלו פוסט ביחד לאינסטגרם שבו הם מקדמים אפליקציה לאימוני כושר ששניהם תומכים בה. באחד ממדורי הרכילות של איטליה נכתב ש"במהלך שיתוף הפעולה ככל הנראה שהחיבה ההדדית התחזקה, לאור העובדה שזלאטן נפגש עמה במסעדה מיד אחרי המשחק של מילאן". זלאטן עזב את המסעדה, ואחרי 20 דקות דילטה עזבה, ונסעה לביתה עם נהג פרטי. באיטליה ממשיכים לעקוב בעניין רב אחר "הזוג המלכותי" החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully