וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולפאית הסקסית: "שחקנים ב-NBA זקוקים לסקס, הם תקועים באורלנדו יותר מדי זמן"

23.7.2020 / 12:02

פייג' ספיראנאק שוחחה עם דוגמנית אמריקאית, שטענה שהוזמנה על ידי מספר שחקנים למתחם הסגור: " יצא לי לפגוש ספורטאים במלונות בעבר, אם תגיעי לשם, את תפרחי"

ביצועי הגולף של פייג' ספיאראנק/חשבון האינסטגרם של פייג' ספיראנאק

כמות העוקבים של שחקנית הגולף, פייג' ספיראנאק באינסטגרם, זינקה בשנה האחרונה בצורה משמעותית, ועומדת כעת על 2.8 מיליון. אחת הסיבות לכך היא הפודקאסט הפרובוקטיבי שלה, בו היא מדברת, בין היתר, על ספורט וסקס.

בתכנית האחרונה שלה שוחחה ספיראנאק עם דוגמנית אמריקאית מפורסמת, על ה"בועה" של שחקני ה-NBA. השחקנים בליגה הטובה בעולם נמצאים במתחם דיסניוורלד באורלנדו, לקראת פתיחת הליגה בסוף החודש, ונאלצים להתמודד עם חוקים לא פשוטים כדי לשמור על המתחם נקי מווירוס הקורונה.

View this post on Instagram

Happy Monday?

A post shared by Paige Spiranac (@_paige.renee) on

הם נמצאים בבידוד מהעולם החיצון וחל עליהם איסור לארח זרים ובני משפחה במתחם, ואפילו לא לפגוש שליחי אוכל שמגיעים עם הזמנות מזון. בנוסף, חל איסור לקיים יחסי מין, על אחת כמה וכמה עם נשים שלא נמצאות במתחם. לטענת הדוגמנית שהתארחה בפודקאסט, היא קיבלה הזמנה למסיבת סקס מאחד השחקנים בליגה, וספיראנאק היה הרבה מה להגיד על כך.

"אני חושבת שאם תגיעי למתחם, את תפרחי", אמרה לה ספיראנאק. "לדעתי, השחקנים כן מקיימים יחסי מין עם נשים שמגיעות מבחוץ, אך שומרים על כך בסוד. אני חושבת שצריך לשנות קצת את התקנות, כדי ששחקנים כן יוכלו לקיים יחסי מין עם נשים שונות. הם הרי תקועים שם עוד מאמצע יולי והם זקוקים לזה. אני מניחה במצב הנוכחי, פורנהאב, אתר הפורנו הגדול בעולם, מופעל במתחם ללא הפסקה".

View this post on Instagram

Guess the course and hole I'm on?

A post shared by Paige Spiranac (@_paige.renee) on

"אני יודעת שהשחקנים מחויבים להודיע להנהלת הליגה על כל הפרה של התקנות מצד אחד מחבריהם", הוסיפה ספיראנאק, "אבל קשה לי להאמין שהם יעשו זאת אם זה יגיע לסקס. אני מניחה שיש מין קוד לא כתוב בין השחקנים - אם מישהו מזמין בחורה, חל איסור לדווח עליו".

"לי בכל מקרה יצא לי לפגוש ספורטאים במלונות בעבר", הוסיפה הגולפאית. "זה קצת מביך, כי פקידת הקבלה מסתכלת עלייך קצת כמו ז*נה, מכיוון שהיא יודעת בדיוק מה הסיבה שבגינה הגעת לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully