וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ללאנה בדמעות: "אין שחקן עונה ראוי יותר מג'ורדן הנדרסון"

הקשר שעוזב את ליברפול פרגן לחברו הטוב ולא הצליח לעצור את הדמעות: "הוא ראוי להיות הקפטן שלנו ולזכות בכל התארים. אין דבר שמשמח אותי יותר מאשר להיות חבר שלו"

מתוך טוויטר

ג'ורדן הנדרסון נבחר היום (שישי) לשחקן העונה באנגליה על ידי איגוד העיתונאים. הקפטן של ליברפול הקדים את חברו לקבוצה וירג'יל ואן דייק, קווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי ומרכוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד, והפך לשחקן ה-12 של המייטי רדס שזוכה בתואר. מי שהתרגש לא פחות מהקשר המוערך הוא חברו הטוב אדם ללאנה, שסיפק ריאיון פרידה סנטימנטלי במיוחד לערוץ הרשמי של ליברפול.

ללאנה החמיא להנדרסון ולא הצליח לעצור את הדמעות: "לא הייתי איתו לאורך כל המסע, אבל התמזל מזלי להיות לצדו ברגעים הקשים... ברגעים האפלים הללו, עם כמה פציעות שהוא עבר, והוא היה לצדי ברגעים הקשים שלי. זה תמיד חוזר לפציעות, אבל זה לא רק זה. המאבק המתמשך הזה, אין דבר שיבטיח לך שתהיה כשיר. אתה רק צריך להמשיך לעבוד ולעשות את שלך.

היינו נוסעים הרבה יחד, והייתה פעם שהפסדנו לסביליה או שזה היה בעצם 3:3. זה לפחות הרגיש כמו הפסד. ג'ורדן כקפטן אמר: "זה לא יכול לקרות, אני אחראי לזה. לשמוע כמה כנות הייתה לו, חשבתי שהוא משוגע שהוא לוקח אחריות על זה. זו אחריות קבוצתית, הרי אפילו לא הפסדנו. אבל זה הראה כמה לא אנוכי הוא, ואיך רצה לקחת אחריות ברגעים הרעים ולאו דווקא ברגעים הטובים שלנו. זו הסיבה שהוא ראוי לתואר שחקן העונה יותר מכל אחד אחר. הוא ראוי להיות הקפטן ולזכות בכל התארים, יותר מכל אחד אחר. אף אחד לא יכול לקחת ממנו את זה. להיות איתו בקבוצה - לא רק חבר אלא שותף לקבוצה - אין דבר שעושה אותי שמח יותר".

ללאנה בן ה-32, שעוזב את ליברפול אחרי שש שנים, התייחס לסיום דרכו ואמר: "לעזוב עם התארים הללו ועם הרגעים המדהימים, עם כל כך הרבה חברים שאני יכול לקרוא להם משפחה - זה עושה את הפרידה מיוחדת וראויה. היה לי הכבוד להיות חלק מליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully