וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "היו העונה רגעים נפלאים שאזכור לעד". כיאל: "גאה בתקופה שלי בברייטון"

קשרה של שחטאר דונייצק חוגג יום הולדת 21 ("בקבוצה איחלו לי מזל טוב בעברית") ומרוצה מהיכולת שלו בפלייאוף: "שמח שסיימתי כך את העונה". קשר ברייטון נפרד: "היו חמש שנים נהדרות"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

אחרי שסיים את העונה השנייה שלו באוקראינה עם עוד אליפות במדי שחטאר דונייצק, מנור סולומון חוגג היום (שישי) את יום הולדתו ה-21. בריאיון שנערך עמו באוקראינה, סיפר קשר נבחרת ישראל כיצד החברים לקבוצה שרו לכבודו וגם "אמרו לי 'מזל טוב' בעברית".

סולומון התייחס גם לסיום העונה שלו, שכלל שני שערים ושלושה בישולים בארבעת המשחקים האחרונים בפלייאוף העליון. "אני שמח מאוד שהצלחתי לסיים בצורה כזו כי נעדרתי תקופה ארוכה בגלל הפציעה שלי אחרי פגרת החורף", אמר. "ואז הגיעה הקורונה. אני מאוד שמח לחזור ומרגיש טוב. אני תמיד מנסה לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

על העונה המלאה הראשונה שלו בשחטאר, אחרי שהגיע במהלך הקודמת, אמר: "זה היה מאוד ארוך ולא רגיל - עבורי, עבור שחטאר ובכלל עבור הכדורגל. אבל אני חושב שהייתה לנו שנה נהדרת - גם בליגה וגם בליגת האלופות ולאחר מכן בליגה האירופית. עבורי, העונה הזו טמנה בחובה אתגרים. היו רגעים נפלאים שאזכור לעד, ואני כבר חושב קדימה למה שמצפה לנו בעונה הבאה".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
כבש גם במנצ'סטר. מנור סולומון/רויטרס

בסך הכול כבש סולומון שלושה שערי ליגה ב-20 הופעות העונה, מתוכן 10 בהרכב. עם כל הכבוד לפלייאוף בליגה, הרגעים הגדולים באמת היו בליגת האלופות, שם כבש שער ניצחון בסן סירו מול אטאלנטה בדקה ה-95 במחזור השני של שלב הבתים, והשווה ל-1:1 במנצ'סטר מול סיטי של פפ גווארדיולה במחזור החמישי.

ב-5 באוגוסט תחזור שחטאר לפעילות במסגרת הליגה האירופית, עם גומלין שמינית הגמר מול וולפסבורג אחרי הניצחון 1:2 במשחק החוץ.

עוד בוואלה!

אפואל ניקוסיה מאשרת: "בן שהר על סף חתימה, נותרו רק פרטים טכניים"

לכתבה המלאה

בירם כיאל, שמסיים חוזה בברייטון, ערך ריאיון פרידה באתר הרשמי של המועדון ואמר: "נהניתי כאן מכל רגע. היה לי לעונג. מהיום הראשון הרגשתי פה בבית, עם החברים לקבוצה, הצוות וכמובן האוהדים. אלו היו חמש שנים נהדרות עבורי ועבור המועדון. בתקופה הזו השגנו דברים רבים, במיוחד בעונת העלייה לפרמיירליג שהייתה ייחודית. אז זה נגמר מבחינתי כאן, אבל במבט לאחור אני מאוד גאה בתקופה שלי ורוצה להודות לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully