וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפואל ניקוסיה מאשרת: "בן שהר על סף חתימה, נותרו רק פרטים טכניים"

24.7.2020 / 16:32

דובר הקבוצה הקפריסאית "לא מכחיש את ההתעניינות". החלוץ צפוי להמריא בשבוע הבא, להרוויח 340 אלף דולר בעונה ולקבל את החולצה מספר 14

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

אפואל ניקוסיה מאשרת: בן שהר על סף חתימה בקבוצה. דובר הקבוצה התראיין היום (שישי) לתקשורת הקפריסאית ואמר ש"נותרו רק פרטים טכניים לפני שבן יחתום על החוזה. מעולם לא הכחשנו את ההתעניינות בו. יש לו חוזה בהפועל באר שבע, אבל אנחנו מאמינים שזה יסתדר".

שהר ימריא ביום שלישי לקפריסין כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה עליו סיכם אתמול בבוקר, כפי שפורסם כאן אתמול. שהר ירוויח באפואל ניקוסיה 340 אלף דולר נטו לעונה ויהיו לו גם בונוסים על תארים. הוא לא ממריא מיד מאחר שעל פי הנהלים, הוא צריך לעבור היום בדיקת קורונה ורק לאחר שתגיע התשובה ביום שני, יוכל לטוס בהנחה כמובן שבדיקתו תצא שלילית לנגיף. מאחר שיש קושי למצוא טיסות ישירות למרבית היעדים, שהר ימריא תחילה לאתונה ואז ימשיך ללרנקה משם ייאסף על ידי אנשי אפואל ניקוסיה. למזלו של שהר, החולצה האהובה עליו עם המספר 14 שוחררה הקיץ כך שלא היה מי שייאבק מולו על המספר המיתולוגי.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
באמצע השבוע הבא זה יקרה. שהר/דני מרון

הפועל באר שבע לא תקבל דבר על שאילתו לשנתיים, אבל גם לא תצטרך לתת משהו לקפריסאים על חשבון החוזה של החלוץ. על פי ההסכם, שהר ישוב לעונה השלישית בחוזהו להפועל באר שבע. במקום שהר, יחפשו בהפועל באר שבע חלוץ זר ובינתיים ינסו קייס גאנם ואנתוני וראן לנצל את המצב ולהשתלט על העמדה.

(עדכון ראשון: 6:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully