וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ עונה לביקורת של למפארד: "אנחנו ההפך משחצנים, יש לו הרבה מה ללמוד"

אחרי התקרית על הקווים וההאשמות של מאמן צ'לסי בשחצנות, מאמן ליברפול מגיב: "לא אוהב את זה". ולמפארד? הוא עדיין לא מתחרט

מתוך טוויטר

יורגן קלופ מגיב לביקורת של פרנק למפארד, שהאשים את ליברפול בהתנהגות שחצנית במהלך משחק ההכתרה הרשמי של המרסיסיידרס נגד צ'לסי ביום רביעי. במהלך המשחק, שהסתיים ב-3:5 לזכות האלופה הנכנסת, נראו למפארד וקלופ מתעמתים מילולית על הקווים, כשבשלב מסוים מאמן צ'לסי מקלל את הגרמני ("תזד**ן מפה").

לאחר שריקת הסיום אמר למפארד ש"חלק מהאנשים על הספסל שלהם...עובר קו דק בין לחגוג זכייה באליפות לבין התנהגות שחצנית. חלקם חצו את הקו הזה".

היום הגיב קלופ בכעס על הביקורת הזו. "אנחנו לא שחצנים. אנחנו ההפך משחצנים", אמר לתקשורת האנגלית. "אתה לא יכול לקלל אותי ואת האנשים על הספסל שלי ואז לומר שאנחנו שחצנים. ברור שפרנק הגיע למשחק במצב תחרותי מאוד ואני מכבד את זה. מנקודת המבט שלי, על הקווים אפשר להגיד מה שרוצים. אבל לומר דבר כזה אחרי שהמשחק מסתיים והאמוציות נרגעות, זה כבר לא בסדר. גם לי היו בעבר התבטאויות לא מוצלחות על הקווים בזמן אמת. אין לי בעיה עם זה. אבל לבקר אותנו ככה אחרי שהמשחק הסתיים? לא, זה לא בסדר. ברגע שהשריקה נשמעת, החשבון נסגר. הוא לא עשה את זה, ואני לא אוהב את זה. אבל הוא מאמן צעיר ויש לו עוד המון מה ללמוד. אני בטוח שהוא יסיק את המסקנות".

צפו בתקרית על הקווים

אבל נראה שלמפארד רחוק מזה. היום גם הוא התייחס לתקרית על הקווים ולאמירות שלו לאחר המשחק, ואמר שהוא לא מתחרט - לפחות לא על האמירות בסוף המשחק. "לגבי העצבים שלי על הקווים והמילים שהשתמשתי בהן - כן, אני מתנצל. אבל על כל השאר? על זה שהגנתי על הקבוצה שלי? רחוק מזה", אמר. "לא כעסתי שליברפול חוגגת אליפות, רחוק מזה. הם יכולים לחגוג את האליפות איך שהם רוצים. מתוך כבוד למה שיורגן קלופ עשה עם ליברפול העונה, הייתי מזמין אותו לבירה ומרים איתו לחיים. אבל היו דברים שהם עשו בזמן המשחק לא אהבתי. לא יורגן קלופ, אלא אנשים אחרים שעמדו שם. זה מה שהרתיח אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully