וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 עם ווסטהאם, ווסט ברומיץ' עלתה

אנטוניו כבש (45 בפנדל), גרינווד השווה (51), השדים האדומים זקוקים לתיקו במחזור הסיום. ווסט ברומיץ' חזרה אחרי שנתיים

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

לצד המשחק המרכזי בין האלופה ליברפול לקבוצה הלוהטת של התקופה צ'לסי, נערך הערב (רביעי) משחק גורלי נוסף במאבקי הצמרת והתחתית באנגליה - בין מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם. לצערם של השדים האדומים, השתיים נפרדו ב-1:1 שמשאיר אותם בעמדה בעייתית במאבק על ליגת האלופות לקראת מחזור הנעילה של הליגה.

* אחרי שתי עונות בליגת המשנה, הצליחה ווסט ברומיץ' להבטיח את חזרתה אל הפרמיירליג. הבאגיס סיימו רק ב-2:2 ביתי מול קווינס פארק ריינג'רס, אבל עלו בזכות זה שגם פולהאם (1:1 מול וויגאן) וגם ברנטפורד (הפסידה 2:1 לבארנסלי) לא הצליחו לנצח מול שתי קבוצות שנלחמו על חייהן. סלאבן ביליץ' חוגג עלייה בעונה הראשונה שלו בקבוצה, שבעצמה יכולה לחגוג הערב בגדול אחרי שבעונה שעברה היא הפסידה בפלייאוף לאסטון וילה.

ארבע הקבוצות שיתמודדו על הכרטיס השלישי לפרמיירליג הן ברנטפורד, פולהאם, קארדיף וסוונסי. הוולשים השיגו את המקום השישי והכרטיס הרביעי לפלייאוף אחרי דרמה ענקית: הם כבשו וניצחו 1:4 בחוץ עם שער בדקה ה-91, בעוד פורסט הובסה 4:1 בבית כשהיא סופגת שער עצמי בדקה ה-96.

מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
גם ההיסטוריה שלו לא הספיקה. מייסון גרינווד/רויטרס
שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים. GettyImages
חוזרים לפרמיירליג אחרי שתי עונות. שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:1

איבוד נקודות שעלול לעלות לחבורה של אולה גונאר סולשיאר ביוקר. בעקבות התיקו, סיכויי ההעפלה של השדים האדומים לליגת האלופות קטנו: אם תפסיד בלסטר במחזור הסיום, היא תאבד את הכרטיס בהנחה שצ'לסי תשיג נקודה בשני המשחקים שנותרו לה. מנגד, ווסטהאם חוגגת פעם נוספת על חשבון יונייטד, אותה כבר ניצחה 0:2 במפגש הקודם ביניהן העונה. בזכות הנקודה, הפטישים הבטיחו את ההישארות בפרמיירליג ויגיעו למחזור הנעילה רגועים.

למען האמת, הערב הם אפילו היו קרובים יותר לניצחון: מיקאיל אנטוניו הלוהט, מלך שערי הפרמיירליג מאז החזרה מפגרת הקורונה (בצוותא עם ראחים סטרלינג) כבש מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ילד הפלא מייסון גרינוולד המשיך את יכולתו המצוינת והפך לבן ה-18 הראשון שמגיע ל-10 שערי ליגה בעונה אחת במדי יונייטד, אחרי שניצל בישול נאה של אנתוני מרסיאל בדקה ה-51. עד הסיום, סיפק דויד דה חאה הצלה גדולה שגם הצילה ליונייטד נקודה. במחזור הסיום היא תצטרך לפחות תיקו נגד לסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully