וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו בדרך להשלים מהפך נדיר: כוכב יובנטוס יחיד במינו באירופה

אחרי שניפץ שיאים וקבע עוד תקדים ביבשת, אחרי שעשה מהפך ועבר משום מקום את אימובילה, הוא חולם גם לעבור את לבנדובסקי ולזכות בנעל הזהב. על עוד ערב היסטורי לפורטוגלי

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: רונאלדו בטקס של "גלוב סוקר"

כריסטיאנו רונאלדו עשה זאת שוב. כוכבה הפורטוגלי של יובנטוס כבש אמש (שני) צמד תוך 3 דקות (51 ו-54), והוביל את קבוצתו לניצחון 1:2 על לאציו, שמותיר אותה חזק בפסגה בפער 8 נקודות מהמקום השני. רונאלדו הגיע ל-30 שערים העונה בליגה האיטלקית, והוא עלה למקום הראשון בטבלת הכובשים בסרייה A, כשלצערו במהלך המשחק יריבו למירוץ צ'ירו אימובילה מלאציו כבש גם הוא את השער המצמק לקבוצתו, וכרגע שניהם עם 30 שערים ביחד.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער לזכות יובנטוס. GettyImages
אי אפשר לעצור אותו. רונאלדו/GettyImages
מאוריציו סארי מאמן יובנטוס חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
תודה חבר. סארי מברך/GettyImages

אם רונאלדו יצליח לזכות בתואר מלך השערים, זה בהחלט יהיה הישג אדיר - לאור העובדה שבמהלך העונה אימובילה הוליך בטבלת הכובשים על רונאלדו בהפרש של 11 שערים. בחזרה מהפגרה לאימובילה היו 27 שערים, ולרונאלדו 21. כעת כאמור לשניהם יש 30.

יותר מזה. לרונאלדו נותרו עוד ארבעה משחקים עד לסיום העונה בליגה האיטלקית, ובהם ינסה לזכות בתואר אישי נוסף: נעל הזהב. כרגע מי שלפניו בבטחה הוא רוברט לבנדובסקי, חלוץ באיירן מינכן, שכבש העונה 34 שערים בבונדסליגה. כאמור, לכריסטיאנו יש עוד ארבעה מחזורים שבהם יעשה הכל על מנת לכבוש חמישה שערים כדי לעבור את לבנדובסקי ולהפוך לכובש המצטיין של העונה באירופה, או לפחות ארבעה כדי להשתוות לפולני ולהיות לצדו בפסגה.

עוד בוואלה!

מעריצי רונאלדו זועמים על ההחלטה לבטל את "כדור הזהב": "שוב שדדו את כרסיטיאנו"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן יובנטוס. רויטרס
בגיל 35, הוא עדיין כאן. רונאלדו/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג עם פאולו דיבאלה. רויטרס
בישול נהדר. דיבאלה/רויטרס

אם רונאלדו ידהים ויזכה בנעל הזהב, הוא יהיה הראשון שעושה זאת בשלוש ליגות שונות (ספרד, אנגליה ואיטליה). השחקן היחיד הנוסף שעשה זאת בשתי ליגות הוא לואיס סוארס (ספרד ואנגליה). אם יזכה בתואר מלך השערים באיטליה, הוא יהיה הראשון שמוכתר למלך השערים בשלוש מחמש הליגות הבכירות ביבשת. סוארס ורוד ואן ניסטלרוי גם זכו בשלוש ליגות שונות, אבל בנוסף לאנגליה וספרד, עשו זאת בהולנד ולא בליגה בכירה.

עוד מספרים של רונאלדו:

* ב-60 השנים האחרונות רק שלושה שחקנים כבשו 30 שערים בליגה האיטלקית הבכירה: לוקה טוני, גונסלו היגואין, וכעת כריסטיאנו רונאלדו וצ'ירו אימובילה.

* הוא בסך הכל השחקן השלישי בתולדות יובנטוס שכובש 30 שערים ומעלה בעונה בליגה הבכירה, אחרי פילצה בורל (31 ב-1933/34) וג'ון הנסן (30 ב-1952/53).

* רונאלדו גם הפך לשחקן שמגיע הכי מהר ל-50 שערים בליגה האיטלקית, כשעשה זאת תוך 61 משחקים בלבד.

* הוא הראשון שכובש 50 שערים ומעלה גם בפרמיירליג, גם בלה ליגה וגם בסרייה A.

* רונאלדו השווה שיא של הסרייה A, עם הכי הרבה שערים בפנדלים בעונה: 12. השיא הקודם נקבע על ידי ג'וזה סיניורי מלאציו ב-1995/96. בהמשך הערב גם צ'ירו אימובילה השווה את השיא כשכבש גם הוא את הפנדל ה-12 שלו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully