וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.7: "בייל לא יסכים לקיצוץ בריאל מדריד", רנגניק לא יגיע למילאן

השחקן המנודה של הבלאנקוס לא מתכוון לעזוב ולא לקצץ, הופסקו המגעים בין הרוסונרי למאמן הגרמני. אובמיאנג מחכה לברצלונה, בלאן עשוי לחתום לעונה אחת, עד שתתאפשר הגעתו של צ'אבי

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש שער בבעיטה חופשית במדי שחטאר דונייצק

העברות

* טוטנהאם הודיעה על הארכת חוזהו של אריק דייר עד 2024. אם ישלים את חוזהו עד תום, הקשר האחורי הרב גוני ירשום עשר עונות מלאות במדי התרנגולים.

* סלטה ויגו הודיעה על החתמת הקשר הפרואני רנאטו טאפיה בן ה-25, שהגיע בהעברה חופשית מפיינורד עם חוזה עד 2024.

* אחרי ששחקנה הצעיר של פריס סן ז'רמן עדיל עאושיש חתם אתמול לשלוש שנים בסנט אטיין (אותה תפגוש פ.ס.ז' בגמר הגביע הצרפתי בעוד שלושה ימים), מאמן הקבוצה תומאס טוכל לא מרוצה מעזיבתו של הכישרון שמשחק בנבחרת צרפת עד גיל 18: "היה לו קשה למצוא מקום בקישור. אני יכול להבין את זה שהוא מנסה מועדון אחר, אבל אני לא שמח מכך. יש לו הרבה כישרון".

* לאחר שלא מעט שמועות נפוצו בנושא, אישר אתמול סאנטי קאסורלה כי הוא יחתום בקבוצת אל סעד הקטארית אותה מאמן צ'אבי. הספרדי בן ה-35 העלה סרטון לאינסטגרם בו אמר: "אני מאושר להודיע כי אל סעד תהיה הקבוצה הבאה שלי! אני מחכה לעבוד עם צ'אבי ולתת מאה אחוז".

* הבלם הארגנטינאי לאונרדו באלרדי, 21, עבר את הבדיקות הרפואיות במארסיי וחתם לעונה אחת כמושאל. סגנית האלופה הצרפתית תשלם לבורוסיה דורטמונד 14 מיליון יורו אם תרכוש אותו בקיץ הבא.

* קריסטל פאלאס צירפה בהעברה חופשית את הבלם בן ה-19 ניית'ן פרגוסון, שתרם העונה שער אחד ובישול אחד ב-21 משחקים במדי ווסט ברומיץ' שנאבקת על עלייה לפרמיירליג. פרגוסון, שיכול לשחק גם כמגן, חתם על חוזה לשלוש שנים.

* בטיס הודיעה על הארכת חוזהו של הקשר אדגר גונסאלס עד 2023.

שחקנה של פריס סן ז'רמן אדיל אאושיש. GettyImages
חתם עד 2023 בסנט אטיין. אדיל אאושיש/GettyImages

שמועות

* אחרי שהודיע שלא יעזוב את ריאל מדריד בקיץ, ג'ונתן בארנט סוכנו של גארת' בייל מתעקש: "הוא לא יסכים לקיצוץ בחוזהו בעונה הבאה". בייל מרוויח משכורת עתק במועדון של בסביבות 383 אלף יורו בשבוע והוא רשם במצטבר 360 דקות בלבד של כדורגל מאז תחילת 2020.

* ב"ספורט" טוענים שצ'אבי עדיין המועמד המוביל לאמן את ברצלונה בעונה הבאה, אבל אם אכן יישאר בקטאר, ישקלו במועדון להביא מאמן חלופי לעונה אחת בלבד. שמו של לורן בלאן הוזכר.

* על פי "מונדו דפורטיבו", צ'לסי מנסה להחתים את מארק אנדרה טר סטגן. הבלוז מוכנים להציע לברצלונה את קפה לצד סכום כסף גבוה כדי לצרף את השוער הגרמני המצטיין, אולם מודעים לכך ש"יהיה קשה וכמעט בלתי אפשרי להגיע לעסקה".

* עוד בספרד טוענים שפייר אמריק אובמיאנג ממתין עם הארכת חוזהו בארסנל מכיוון שהוא מחכה לברצלונה. החלוץ המצוין מקווה שעסקת לאוטרו מרטינס תרד מהפרק עבור הקטלאנים, מה שיהפוך אותו למועמד המוביל.

* על פי "ספורט" הקטלאני, מרטין ברייתווייט יעזוב את ברצלונה כמעט בוודאות. גם אם לא תגיע עליו הצעה מספקת, הוא צפוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת.

* רלף רנגניק לא יהיה מאמנה הבא של מילאן. למרות כל הדיווחים בחודשים האחרונים על כך שהגרמני כבר התחיל לעבוד, חתימה לא הייתה וסוכנו אמר אמש (שלישי) כי המשא ומתן הופסק: "שני הצדדים החליטו שרלף לא ייקח על עצמו תפקיד במילאן".


* על פי "בילד", דויד אלאבה דורש שכר שנתי של 20 מיליון יורו ומעלה מבאיירן מינכן בתמורה להארכת חוזהו, שמסתיים ב-2021. עדיין לא ברור אם באיירן תסכים לשלם לו סכומים כאלה, אולם ידוע שריאל מדריד וברצלונה ירדו מהאפשרות להחתימו בשל עלויותיו הגבוהות. הקבוצות היחידות שעשויות לרכוש אותו הן צ'לסי ומנצ'סטר סיטי - שמסתמנת כפייבוריטית.

* באנגליה מדווחים: צ'לסי תשלם ללברקוזן קרוב ל-100 מיליון יורו תמורת קאי האברץ, ולא 80 מיליון יורו כפי שפורסם בכלי התקשורת המרכזיים אמש.

* עוד לפני המשחק אמש בין יובנטוס ללאציו, פאביו פראטיצ'י, המנהל המקצועי של יובנטוס, שם קץ לספקולציות ואישר שמאמן הקבוצה מאורציו סארי יישאר גם לעונה הבאה. עוד ציין: "רונאלדו רוצה להישאר, אנחנו בשיחות עם דיבאלה על חידוש חוזהו".

* סאות'המפטון צפויה להודיע על ההחתמה הראשונה של הקיץ: מוחמד סאליסו, 21, בלמה הגנאי של ויאדוליד, עליו תשלם 12 מיליון יורו.

* פריז סן ז'רמן פנתה לתאו הרננדז, אבל המגן השמאלי רוצה להישאר במילאן.

* ויאריאל הציעה לפולהאם 25 מיליון יורו עבור הקשר האחורי אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, ששיחק אצלה כמושאל העונה.

* מאמן ארסנל מיקל ארטטה טוען שמסוט אוזיל ומתאו גנדוזי עוד עשויים לחזור לסגל: "אם אתה באמת רוצה את זה, תמיד יש דרך חזרה".

* באנגליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד לא קרובה לדרישות של בורוסיה דורטמונד על ג'יידון סאנצ'ו, והאנגלי בן ה-20 "יצטרך לדחוף בעצמו" כדי לקדם את העסקה.

* אחרי שלואיק רמי נכשל בשתי בדיקות רפואיות והעברתו בוטלה, בנבנטו עברה לאופציית ז'רביניו. העולה החדשה לסרייה A רוצה להחתים את שחקן ההתקפה שמרוויח כ-1.5 מיליון יורו בפארמה, שמצדה דורשת 10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully