וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גארת' בייל: "הוא יישאר בריאל מדריד"

ג'ונתן בארנט, שמרבה להתראיין בענייני הוולשי, הוסיף: "הוא טוב לפחות כמו כל שחקן אחר בקבוצה. שחקנים ברמתו לא יוצאים להשאלות"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן בארנט, התראיין היום (שני) ל-BBC ולפי הדברים שאמר, נראה שהרומן המוזר בין הוולשי לריאל מדריד לא הולך להסתיים בקרוב.

"גארת' בסדר, יש לו עוד שנתיים בחוזה", אמר הסוכן, "הוא אוהב לגור במדריד ולא הולך לשום מקום. הוא עדיין טוב לפחות כמו כל שחקן אחר בריאל מדריד. הכול תלוי בזינדין זידאן. ברור שהיו קבוצות שהתעניינו בו, אבל יש מעט מאוד מועדונים בעולם שיכולים להרשות לעצמם אותו. זו אבידה גדולה שהוא לא בקבוצה עכשיו, אבל הוא לא יעזוב".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
רוצה להישאר בריאל מדריד. באמת? בייל/GettyImages

בארנט התייחס גם לדיבורים על כך שזידאן לא רוצה שבייל יהפוך לשחקן טוב ממנו ואמר: "גארת' לא מחפש להתעלות על זידאן. מר זידאן היה שחקן מצליח מאוד. אין שנאה ביניהם. מר זידאן פשוט לא רוצה לתת לו לשחק. גארת' מתאמן בכל יום ומתאמן טוב". למרות הייבוש הבלתי נגמר שלו על הספסל, בייל הוא עדיין בעל השכר הגבוה ביותר בריאל מדריד ולפי ההערכות השונות הוא משתכר כ-650 אלף יורו בשבוע.

בארנט התייחס לשאלה האם בייל אולי ירצה לעזוב כדי לקבל דקות לפני היורו בקיץ הבא ואמר: "הוא רוצה לשחק עם ויילס ביורו, הוא תמיד רוצה להצליח עם הנבחרת. גארת' הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. השחקנים הטובים בעולם לא יוצאים להשאלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully