וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בספרד: 7 שחקנים נדבקו בקורונה, משחק ההישרדות של לה קורוניה בוטל

שעות ספורות לפני המשחק שעלול היה להוריד את לה קורוניה לליגה השלישית, פואנלבראדה הודיעה על התוצאות החיוביות. אחרי סערה גדולה המשחק נדחה, שאר המחזור לא. הבעיה: מדובר במחזור מכריע

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: מנור סולומון כובש במדי שחטאר

דרמה גדולה בספרד: היום (שני) אמור היה להיערך משחק קריטי בין פואנלבראדה לבין דפורטיבו לה קורוניה במסגרת הליגה השנייה, אבל המשחק המכריע נדחה אחרי שפואנלבראדה גילתה כי שבעה שחקנים שלה נדבקו בקורונה. על פי הדיווחים בספרד, אחד מהשחקנים הראה סימפטומים של המחלה. לאור זאת בקבוצה ערכו בדיקה של כל הסגל, שבמסגרתה כאמור התגלו שש תוצאות חיוביות נוספות לפני המשחק החשוב.

אוהדי דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
האוהדים כבר התכוננו ליום מכריע, ואז הגיעה ההודעה. אוהדי לה קורוניה/GettyImages

לנוכח המצב קבוצות הליגה ביקשו לדחות את כל המחזור, ההתאחדות דרשה שפואנלבראדה כן תשחק בגלל שיש לה מספיק שחקנים בריאים, אך בסופו של דבר הוחלט שהמחזור ישוחק - מלבד למשחק הזה. לה קורוניה זעמה ודרשה ניצחון טכני, מאחר שפואנלבראדה הודיעה באיחור.

כך או כך, הבעיה הגדולה היא שמדובר במחזור הישרדות מכריע: דפורטיבו אמורה הייתה לארח את המשחק בריאזור, ובו היא צריכה ניצחון, אבל גם תלויה בתוצאות אחרות. היא תישאר בליגה השנייה אם תנצח, ושתיים משלוש יריבותיה לא ינצחו (נומאנסיה, לוגו ואלבסטה, שכרגע מתחתיה). אם תוציא תיקו, היא תינצל רק אם נומנסיה לא מנצחת ולוגו ואלבסטה מפסידות. לפואנלבראדה תספיק נקודה כדי להיכנס לפלייאוף. כעת הקבוצה תחזור למדריד במטוס שאורגן על ידי הקבוצה, ללא ששת השחקנים שיידרשו להיכנס לבידוד כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully