וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס חזרה למקום השישי, ברייטון הבטיחה הישארות

הזאבים גברו 0:2 על קריסטל פאלאס ועקפו את טוטנהאם. השחפים ישחקו בפרמיירליג גם בעונה הבאה אחרי 0:0 מול ניוקאסל. אברטון ניצחה 0:1 את שפילד יונייטד

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

המחזור ה-37 בפרמיירליג, ללא ספק אחד המפוצלים ביותר שאי פעם נערכו בליגה, נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים. וולבס רשמה ניצחון חשוב במסגרת המאבק על המקום השישי המוליך למוקדמות הליגה האירופית, וגברה בביתה 0:2 על קריסטל פאלאס. אברטון ניצחה 0:1 את שפילד יונייטד בחוץ וברייטון סיימה ב-0:0 עם ניוקאסל והבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן וולבס ראול חימנס מול שחקן קריסטל פאלאס טייריק מיטשל. GettyImages
ניצחון שמקרב את וולבס להבטחת המקום השישי. ראול חימנס/GettyImages

וולבס - קריסטל פאלאס 0:2

לאחר שהשיגו ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים רשמו הערב השחקנים של נונו אספיריטו סנטו שלוש נקודות חשובות שהחזירו אותם למקום השישי בטבלה. וולבס הייתה טובה יותר מהאורחת שהגיעה מלונדון, ועלתה ליתרון בדקה ה-41 כשדניאל פודנסה נגח פנימה לאחר מבצע קבוצתי נהדר. השער השני של המארחת היה יפה לא פחות, כשג'וני קסטרו הסתובב באין מפריע ברחבת פאלאס, זאת לאחר מבצע נהדר של אדאמה טראורה באגף, וקבע 0:2 לוולבס, שחוזרת למקום השישי על חשבון טוטנהאם.

דן ברן שחקן ברייטון. רויטרס
דן ברן וברייטון ישחקו בפרמיירליג גם בעונה הבאה/רויטרס

ברייטון - ניוקאסל 0:0

השחפים הצליחו להבטיח סופית את ההישארות שלהם בליגה ויכולים להיות מרוצים מאוד מכך שישחקו עונה נוספת בפרמיירליג. ברייטון שיפרה את מאזנה ל-38 נקודות, שבע מעל אסטון וילה שמתחת לקו האדום ולה נותרו עוד שני משחקים לסיום העונה.

רישרליסון שחקן אברטון. רויטרס
יכול לחגוג. רישרליסון/רויטרס

שפילד יונייטד - אברטון 1:0

אחרי שהרסה לאסטון וילה ניצחון יקר במשחק הקודם, הפעם הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי גמרה לשפילד יונייטד את הסיכוי להגיע אל הליגה האירופית. שער אחד של רישרליסון בדקה ה-46 הכריע את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully