וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד חייבת להחליף את דה חאה", "שוערות ברמה נמוכה מאוד"

הפרשנים קטלו את השוער אחרי תצוגת הנפל מול צ'לסי, פיל נוויל: "קשה להאמין שזה הוא". ז'ירו: "יהיה מיוחד לפגוש את ארסנל בגמר"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

דויד דה חאה סיפק עוד תצוגה רעה והיה אשם בשני שערים, הארי מגווייר גם היה חלש מאוד וכבש שער עצמי ומנצ'סטר יונייטד הפסידה הערב (ראשון) 3:1 לצ'לסי בחצי גמר הגביע. אוליבייה ז'ירו כבש את השער הראשון אחרי חולמנות של השוער הספרדי עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+11), מייסון מאונט הוסיף באדיבותו של דה חאה (47) ומגווייר גמר את המשחק סופית (74). ברונו פרננדש רק צימק בפנדל (85). צ'לסי תגיע לוומבלי ב-1 באוגוסט כדי להיאבק על הגביע מול היריבה העירונית ארסנל.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
תצוגת נפל. דה חאה/GettyImages

אוליבייה ז'ירו, שיתמודד מול האקסית המיתולוגית על זכייה בגביע החמישי שלו, אמר אחרי המשחק: "אמרתי לשחקנים שאני אשמח מאוד לזכות בעוד גביע, זה יכול להיות החמישי שלי ואנחנו עכשיו בגמר. מחכה לנו משחק גדול מול ארסנל שהוא כמובן מיוחד מאוד בשבילי מבחינה אישית. שיחקנו טוב מאוד ואנחנו רוצים לסיים בין שלוש הראשונות בפרמיירליג עכשיו. שיחקנו עם שלושה מאחורה, לא שיחקנו כך הרבה זמן, אבל התחלנו טוב מאוד. הצלחנו להפעיל עליהם לחץ והם לא הגיעו ליותר מדי מצבים. שלטנו במשחק".

מייסון מאונט אמר: "רצינו מאוד להופיע כמו שצריך ואני חושב שעשינו את זה. הגענו עם מוטיבציה רבה כי אנחנו רוצים לזכות בתארים". על השער שלו, שנכבש הרבה בגלל דה חאה, אמר: "ניסיתי לבעוט את זה למסגרת ואז הכול יכול לקרות. אולי היה לי קצת מזל שזה נכנס. אני תמיד רוצה לכבוש ולבשל".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד: "אני לא יכול לבקש יותר מהשחקנים שלי מבחינת מוסר העבודה ורמת ההופעה. היינו עדיפים וכשיונייטד שינתה את השיטה היינו אפילו יותר טובים. אני גאה מאוד. השחקנים צריכים לקבל ביטחון מההופעה הזו. יש לנו מנהיגים בקבוצה, זו הייתה הופעה מלאת אופי ואישיות. יש לנו שלושה משחקי גמר לפנינו: שניים בליגה ואחד מול ארסנל. אנחנו רוצים לזכות בדברים".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי עם הארי מגווייר. רויטרס
"גאה מאוד בשחקנים שלי". למפארד/רויטרס

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר, שספג ביקורת על ההרכב איתו פתח ושהותיר את פול פוגבה, מייסון גרינווד ואנתוני מרסיאל בחוץ, אמר: "השער שספגנו לפני הירידה למחצית היה מכה גדולה. איבדנו ריכוז וזה מאכזב מאוד. לצ'לסי היו 48 יותר מאיתנו כדי להתכונן למשחק, אבל זו עובדה ולא תירוץ". על ההרכב איתו עלה, אמר הנורבגי: "אתה תמיד בודק את ההחלטות שלך ומטיל בהן ספק. אני לא יכול לדבר על הביטחון של דויד דה חאה, אבל הוא חזק מאוד מבחינה מנטאלית. הוא יודע שהוא היה צריך להדוף את הבעיטה של מייסון 100 פעמים מ-100 בעיטות, אבל זה הכדורגל. קיבלתי את ההחלטה לפתוח איתו והוא היה מוכן לזה מנטאלית. אין לנו זמן לרחם על עצמנו, יש לנו עוד שני משחקים השבוע ואז את הליגה האירופית. נכין את עצמנו כמו שצריך ונחזור לעניינים".

אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי. רויטרס
ז'ירו ממתין למפגש פיקנטי מאוד בגמר/רויטרס

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד פיל נוויל אמר: "מנצ'סטר יונייטד הייתה רעה מאוד, אין אף שחקן שלה שהיה טוב. השחקנים נראו עייפים, מגושמים. סולשיאר בחר הרכב לא טוב ומערך לא נכון". על מופע האימים של דה חאה אמר נוויל: "אי אפשר לזהות אותו בכלל. דויד דה בטוח ורגוע מציל את כל השערים היום. חוסר העקביות שלו עולה ליונייטד במשחקים. לא הייתי מוותר עליו עדיין כי למרות הכול הוא נחשב לאחד הטובים בעולם".

חלוץ העבר האגדי אלן שירר הוסיף: "אם השוער עושה טעות אחת או שתיים, אז אתה חושב שאתה יכול להישאר איתו, אבל עם דה חאה זה ממשיך לקרות כל הזמן. אני חושב שיונייטד צריכה להחזיר את דין הנדרסון כשוער מספר אחת שלה, הגיע הזמן לזה".

חלוץ העבר כריס סאטון אמר: "קראתי לדה חאה חסר תועלת אחרי השער הראשון, אבל השער השני היה גרוע יותר. שוערות ברמה נמוכה מאוד. זו הייתה צריכה להיות הצלה גדולה. אני חושב שכל שוער היה לוקח את זה. זו שוערות מזעזעת, מזעזעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully